15.030 κλήσεις και 13 νεκροί ο απολογισμός των τροχαίων για το 2010 στο Ν.Κιλκίς
Αθάνατοι! Τους θυμάστε, πιστεύουμε, από το σχολείο. Ήταν το επίλεκτο τάγμα των Περσών στο οποίο πολύ πίστευε ο Ξέρξης, μέχρι που οι Μακεδόνες του Μέγα Αλέξανδρου, σε χρόνο μηδέν, τους μετάλλαξαν σε θνητούς.
Θα μας πείτε φυσικά, τι σχέση έχει αυτό με τα στατιστικά στοιχεία;
Κι όμως! Τα χρόνια περνάνε, οι αθάνατοι όμως ακόμα και στην εποχή μας εξακολουθούν να υπάρχουν.
Οι σημερινοί "αθάνατοι" ξεχωρίζουν πάνω στα αυτοκίνητά τους καθώς έχουν την "στάση" και τα "στοιχεία" που από μόνα τους...τους χαρακτηρίζουν!
Χωρίς ζώνες, στην αριστερή λωρίδα, με τα παιδιά χύμα στην "καρότσα", μπαγκάζια μέχρι τις γέφυρες, τσιγάρα αναμμένα, κολατσιό σύννεφο, θέση οδήγησης ύπνου, αριστερό χέρι αιωρούμενο ,κινητό ,γέλια ή καυγάδες(ότι προτιμάτε)…και πολλά άλλα.Όλα αυτά και, δυστυχώς ακόμη περισσότερα, μας οδηγούν στα "αθάνατα νούμερα της πραγματικότητας" ,εφόσον τα προκαλούμε!
Σύμφωνα πάντα με την ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΛΚΙΣ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2010 είναι:
Σύμφωνα πάντα με την ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΙΛΚΙΣ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2010 είναι:
Ατυχήματα: 9 θάνατηφόρα, 95 ελαφρά, 4 σοβαρά
Τραυματίσμοί: 13 νεκροί, 9 σοβαρά, 135 ελαφρά
Κλήσεις: για το έτος του 2010, δόθηκαν 15.030 κλήσεις, για επικίνδυνες παραβάσεις.
Στις επικίνδυνες παραβάσεις συγκαταλέγονται ,η παραβίαση προτεραιότητας, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, αντικανονικό προσπέρασμα, κίνηση στο αντίθετο ρεύμα, κίνηση στην αριστερή λωρίδα-μη κίνηση στο αριστερό άκρο της οδού, μη χρήση ζώνης ασφαλείας, μη χρήση παιδικών καθισμάτων, μη χρήση κράνους, παραβάσεις επαγγελματικών οχημάτων , παραβάσεις ΚΤΕΟ, παραβάσεις ταχύτητας, χρήση κινητού τηλεφώνου, φθαρμένα ελαστικά, παραβάσεις για παράνομες διαφημιστικές πινακίδες.
Συνολικά:
• τα οδικά δυστυχήματα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 18-24 ετών.
• η πιθανότητα εμπλοκής σε δυστύχημα όταν κρατάς και μιλάς στο κινητό είναι ίδια με την πιθανότητα εμπλοκής όταν οδηγείς μεθυσμένος
• έρευνες σε στόλο φορτηγών κατέδειξαν ότι τα πιο επικίνδυνα ατυχήματα συνέβησαν εντός μισής ώρας από μεγάλα γεύματα.
• τα πιο πολλά δυστυχήματα στις πόλεις συμβαίνουν στις διασταυρώσεις. Σχεδόν τα μισά από αυτά οφείλονται σε παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη και του STOP.
• πάρα πολλά δυστυχήματα με πεζούς γίνονται πολύ λίγα μέτρα μακριά από τις διαβάσεις και, οι πεζοί ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ όταν παραβιάζουν τον ΚΟΚ.
Η προστασία της ζωής είναι θέμα προτεραιότητας.
Κάθε χρόνο, πολλοί συνάνθρωποί μας ανάμεσα σε αυτούς φίλοι, συγγενείς, γνωστοί μας πέφτουν θύματα οδικών δυστυχημάτων.
Στην Ελλάδα έχουμε τους διπλάσιους νεκρούς από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
• τα οδικά δυστυχήματα αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου για τις ηλικίες 18-24 ετών.
• η πιθανότητα εμπλοκής σε δυστύχημα όταν κρατάς και μιλάς στο κινητό είναι ίδια με την πιθανότητα εμπλοκής όταν οδηγείς μεθυσμένος
• έρευνες σε στόλο φορτηγών κατέδειξαν ότι τα πιο επικίνδυνα ατυχήματα συνέβησαν εντός μισής ώρας από μεγάλα γεύματα.
• τα πιο πολλά δυστυχήματα στις πόλεις συμβαίνουν στις διασταυρώσεις. Σχεδόν τα μισά από αυτά οφείλονται σε παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη και του STOP.
• πάρα πολλά δυστυχήματα με πεζούς γίνονται πολύ λίγα μέτρα μακριά από τις διαβάσεις και, οι πεζοί ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ όταν παραβιάζουν τον ΚΟΚ.
Η προστασία της ζωής είναι θέμα προτεραιότητας.
Κάθε χρόνο, πολλοί συνάνθρωποί μας ανάμεσα σε αυτούς φίλοι, συγγενείς, γνωστοί μας πέφτουν θύματα οδικών δυστυχημάτων.
Στην Ελλάδα έχουμε τους διπλάσιους νεκρούς από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.
Η συμμόρφωση με το ΚΟΚ βοηθάει σημαντικά στο να σταματήσουν να χάνονται στη χώρα μας περισσότερες ζωές από ότι σε έναν πόλεμο.
Εξυπακούεται ότι ο οδηγός έχει ρητή υποχρέωση να προσαρμόζει την οδήγηση του σύμφωνα με τις υποδείξεις των πινακίδων σήμανσης του ΚΟΚ που είναι τοποθετημένα στους δρόμους.
Εξυπακούεται ότι ο οδηγός έχει ρητή υποχρέωση να προσαρμόζει την οδήγηση του σύμφωνα με τις υποδείξεις των πινακίδων σήμανσης του ΚΟΚ που είναι τοποθετημένα στους δρόμους.
Σε καμία περίπτωση ανεξάρτητα εάν κατά τον ίδιο είναι αιτιολογημένη ή όχι, δεν επιτρέπεται η παραβίαση των σημάτων αυτών.
Δεν θεωρούμε ότι όλα είναι τέλεια, όπως δεν θεωρούμε πως κανείς μα κανείς οδηγός ,δεν γίνετε να τα προβλέψει όλα, όσο καλός κι αν είναι. Το μερίδιο της ευθύνης πρέπει να μάθουμε να το ρίχνουμε πρώτα στους εαυτούς μας κι έπειτα..."στον γείτονα!"
Δεν θεωρούμε ότι όλα είναι τέλεια, όπως δεν θεωρούμε πως κανείς μα κανείς οδηγός ,δεν γίνετε να τα προβλέψει όλα, όσο καλός κι αν είναι. Το μερίδιο της ευθύνης πρέπει να μάθουμε να το ρίχνουμε πρώτα στους εαυτούς μας κι έπειτα..."στον γείτονα!"
ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ, σημαίνει και προστασία του εαυτού μας!
Ας προστατέψουμε ο καθένας μας τον εαυτό του και αυτό θα χει σαν αποτέλεσμα, την προστασία του συνόλου!
.kilkistoday.grΑς προστατέψουμε ο καθένας μας τον εαυτό του και αυτό θα χει σαν αποτέλεσμα, την προστασία του συνόλου!