Η επερώτηση στη Βουλή από τον βουλευτή της ΝΔ Β' Θεσσαλονίκης Σάββα Αναστασιάδη :
Στην περιοχή της Κατερίνης, στην Πιερία, είναι εγκατεστημένη η μοναδική, στην Ελλάδα, βιοτεχνία κατασκευής αυτοκινήτων, η “Replicar Hellas”, η οποία κατασκευάζει ...
αντίγραφα (ρεπλίκες) πολυτελών αυτοκινήτων, εδώ και τρία, περίπου χρόνια.
Στην παρούσα φάση, η εταιρεία κατασκευάζει 40 αυτοκίνητα ανά έτος, με δυνατότητα, όμως, αύξησης της παραγωγής στα 300 αυτοκίνητα, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της.
Πρόκειται για χειροποίητες κατασκευές, με 100% γνήσια εργοστασιακά ανταλλακτικά, που αφορούν, προς το παρόν, δύο δημοφιλή μοντέλα πολυτελών κλασσικών αυτοκινήτων.
Κομβικό σημείο της παραγωγής αποτελεί η εξασφάλιση πολύχρονων
εγγυήσεων, καθώς και η πιστοποίηση, από την πλευρά των Γερμανών, οι οποίοι, προκειμένου να δώσουν την έγκριση τύπου για κυκλοφορία των αυτοκινήτων στη χώρα τους, μετά από επίσκεψη στους χώρους παραγωγής, στην Ελλάδα, κατέταξαν τα αυτοκίνητα της “Replicar Hellas” σε ανώτερη βαθμίδα από τα αντίστοιχα που κατασκευάζονται στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α., αλλά και στη Λειψία της Γερμανίας.
Όμως, παρά τη διεθνή αναγνώριση και έγκριση, το ελληνικό κράτος απουσιάζει από αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια, νέων ανθρώπων, οι οποίοι στηριγμένοι στο μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους, προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες και στην πατρίδα τους.
Μετά από πολύμηνες διαδικασίες, εξεδόθη η απαραίτητη κανονιστική διάταξη, από το Υπουργείο Μεταφορών, βάσει της οποίας εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας των αυτοκινήτων αυτών στο εσωτερικό, όμως σε ό,τι αφορά το επενδυτικό κομμάτι της επιχείρησης, η εταιρεία δεν έχει καμία βοήθεια, είτε από εθνικά είτε από ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα, αλλά ούτε καν από τραπεζική χρηματοδότηση, για να φτάσει στο ανώτατο όριο ετήσιας παραγωγής, των 300 αυτοκινήτων.
Επισημαίνεται ότι χώρες όπως η Ελβετία και η Γερμανία, υποσχόμενες οικονομική βοήθεια, πρότειναν στην εν λόγω επιχείρηση να μεταφέρει στον τόπο τους τις παραγωγικές της δραστηριότητες.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι κ.κ. Υπουργοί:
Αν και με ποιον τρόπο, προτίθεται η πολιτεία να σταθεί δίπλα σε μια καινοτόμο, για τα ελληνικά δεδομένα, δυναμική εξαγωγική επιχείρηση, έτσι ώστε να εξασφαλίσει την απαιτούμενη, για τη λειτουργία της, χρηματοδότηση και να μην αναγκαστεί να μετεγκατασταθεί στο εξωτερικό;
αντίγραφα (ρεπλίκες) πολυτελών αυτοκινήτων, εδώ και τρία, περίπου χρόνια.
Στην παρούσα φάση, η εταιρεία κατασκευάζει 40 αυτοκίνητα ανά έτος, με δυνατότητα, όμως, αύξησης της παραγωγής στα 300 αυτοκίνητα, σύμφωνα με τους ιδιοκτήτες της.
Πρόκειται για χειροποίητες κατασκευές, με 100% γνήσια εργοστασιακά ανταλλακτικά, που αφορούν, προς το παρόν, δύο δημοφιλή μοντέλα πολυτελών κλασσικών αυτοκινήτων.
Κομβικό σημείο της παραγωγής αποτελεί η εξασφάλιση πολύχρονων
εγγυήσεων, καθώς και η πιστοποίηση, από την πλευρά των Γερμανών, οι οποίοι, προκειμένου να δώσουν την έγκριση τύπου για κυκλοφορία των αυτοκινήτων στη χώρα τους, μετά από επίσκεψη στους χώρους παραγωγής, στην Ελλάδα, κατέταξαν τα αυτοκίνητα της “Replicar Hellas” σε ανώτερη βαθμίδα από τα αντίστοιχα που κατασκευάζονται στην Καλιφόρνια των Η.Π.Α., αλλά και στη Λειψία της Γερμανίας.
Όμως, παρά τη διεθνή αναγνώριση και έγκριση, το ελληνικό κράτος απουσιάζει από αυτή την αξιέπαινη προσπάθεια, νέων ανθρώπων, οι οποίοι στηριγμένοι στο μεράκι και την αγάπη για τη δουλειά τους, προσφέρουν σημαντικές υπηρεσίες και στην πατρίδα τους.
Μετά από πολύμηνες διαδικασίες, εξεδόθη η απαραίτητη κανονιστική διάταξη, από το Υπουργείο Μεταφορών, βάσει της οποίας εκδίδεται άδεια κυκλοφορίας των αυτοκινήτων αυτών στο εσωτερικό, όμως σε ό,τι αφορά το επενδυτικό κομμάτι της επιχείρησης, η εταιρεία δεν έχει καμία βοήθεια, είτε από εθνικά είτε από ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα, αλλά ούτε καν από τραπεζική χρηματοδότηση, για να φτάσει στο ανώτατο όριο ετήσιας παραγωγής, των 300 αυτοκινήτων.
Επισημαίνεται ότι χώρες όπως η Ελβετία και η Γερμανία, υποσχόμενες οικονομική βοήθεια, πρότειναν στην εν λόγω επιχείρηση να μεταφέρει στον τόπο τους τις παραγωγικές της δραστηριότητες.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι κ.κ. Υπουργοί:
Αν και με ποιον τρόπο, προτίθεται η πολιτεία να σταθεί δίπλα σε μια καινοτόμο, για τα ελληνικά δεδομένα, δυναμική εξαγωγική επιχείρηση, έτσι ώστε να εξασφαλίσει την απαιτούμενη, για τη λειτουργία της, χρηματοδότηση και να μην αναγκαστεί να μετεγκατασταθεί στο εξωτερικό;