Ένας αγρότης στο Dalton κοντά στο Richmond, αποφάσισε να δώσει ένα τελείως διαφορετικό νόημα στην έννοια της κινητής διαφήμισης.
Ο James Metcalfe έγραψε με σπρέι το λογότυπο της επιχείρησης χλοοτάπητα που έχει, στο πλαϊνό μέρος των φρεσκοξυρισμένων προβάτων του, επειδή ο νόμος δεν του επέτρεπε να στήσει πινακίδες στο σημείο όπου βρίσκεται η φάρμα του.
Η φάρμα του είναι δίπλα στην πολυσύχναστη λεωφόρο Α1 και οι αρχές τού είχαν απαγορεύσει να βάλει πινακίδες που θα διαφήμιζαν την επιχείρησή του, καθώς θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή των οδηγών.
Ο ίδιος δήλωσε ότι σκέφτηκε να κάνει «κάτι διαφορετικό» και είπε ότι τα πρόβατά του, μπορούσαν να τον διαφημίσουν πολύ εύκολα. Επίσης, ομολόγησε πως δυσκολεύτηκε να γράψει πάνω τους – με ειδικό σπρέι που χρησιμοποιούν οι αγρότες για να ξεχωρίζουν τα ζώα τους- επειδή δεν έχουν εκπαιδευτεί να κάθονται ακίνητα.
Το σίγουρο είναι ότι πλέον, και να χάσει για λίγο κάποιο πρόβατο, θα μπορεί να το αναγνωρίσει άνετα όταν το ξαναβρεί.
Πηγή: dailymail.co.uk