Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ - ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΕΝΤΑ - ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΕΡΟΥΤΖΙΝΙ




Tην παραμονή του στον Πιερικό για ακόμη δύο χρόνια οριστικοποίησε ο Μαρσέλο Πέντα, ο οποίος το βράδυ της Τρίτης υπέγραψε στα γραφεία της ΠΑΕ το νέο συμβόλαιο συνεργασίας του. Ο Αργεντινός άσος που είχε συμφωνήσει να συνεχίσει την καριέρα του στο σύλλογο πριν αναχωρήσει για την Αργεντινή, μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου είπε: Είμαι πολύ χαρούμενος για την παραμονή μου στον Πιερικό.
Στα δυο χρόνια που είμαι στην ομάδα έχω ζήσει όμορφες στιγμές και ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου εδω. Μου αρέσει η Κατερίνη, οι άνθρωποί της και το κλίμα στο συλλογο. Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις με τον καλύτερο τρόπο.

Παίκτης του Πιερικού όμως για τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι και ο Μαρσέλο Περουτζίνι. Ο Αργεντινός μεσοαμυντικός παραμένει στην ομάδα, καθώς τα βρήκε σε όλα με τη διοίκηση και η συνεργασία των δύο πλευρών θα λήξει στις 30-06-2013.
Ο Περουτζίνι τόνισε μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου: Είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπέγραψα νέο συμβόλαιο με τον Πιερικό και παραμένω στην ομάδα. Ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Ελπίζω ότι τη νέα σεζόν ο Πιερικός θα παλέψει για την άνοδο και θα προσπαθήσω να βοηθήσω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις.

*

ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ

μήματος
Γιώργος Παπαζήσης και Κώστας Κελαηδίτης
Ανακοινώνετι το νέο Δ. Σ. της ΠΑΕ Πιερικός, το οποίο είναι το εξής:

Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος: Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος
Αντιπρόεδρος: Χρήστος Τζότζος
Γενικός Διευθυντής ΠΑΕ: Χρήστος Τσικούρας
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων: Παύλος Μπατάλας
Μέλος και Εκπρόσωπος Ερασιτέχνη: Πασχάλης Τσιτιρόκης

Σημειώνεται ότι εντεταλμένοι σύμβουλοι μάρκετινγ και εμπορικής πολιτικής θα είναι οι Γεώργιος Παπαζήσης και Κωνσταντίνος Κελαηδίτης.

*

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: 
PENTA1: Ο Μαρσέλο Πέντα με τον Γενικό Αρχηγό της ΠΑΕ Πιερικός, Δημήτρη Λιόλιο
PENTA2: Ο Μαρσέλο Πέντα ανάμεσα στους Χρήστο Τζότζο (Αντιπρόεδρος ΠΑΕ Πιερικός) και Δημήτρη Λιόλιο (Γενικός Αρχηγός)
PENTA PERUGINI: Οι Μαρσέλο Πέντα και Μαρσέλο Περουτζίνι ανάμεσα στους Χρήστο Τζότζο και Δημήτρη Λιόλιο.
PERUGINI1: Ο Μαρσέλο Περουτζίνι ανάμεσα στους Χρήστο Τζότζο και Δημήτρη Λιόλιο.