Όπως θα δείτε στις φωτογραφίες που σας στέλνω οι ζημιές πλέον εδώ είναι καθημερινό φαινόμενο και δεν υπάρχει κάνεις που να δείχνει κάποιο ενδιαφέρον για να συμμαζευτεί η κατάσταση εδώ.
Μέσα σε ένα διήμερο η ζημίες που έχουν προκληθεί στο κτίριο του Chalet ξεπερνούν τα 2.500 €.
Όσο για τις γενικές εξωτερικές εγκαταστάσεις, εκεί είναι που η ζημιές είναι ανυπολόγιστες και συνεχόμενες, τα ζώα ανεξέλεγκτα ξύνονται μακαρίως σε ότι βρουν μπροστά τους και τα λιπαίνουν με την κοπριά τους.
Μέσα σε ένα διήμερο η ζημίες που έχουν προκληθεί στο κτίριο του Chalet ξεπερνούν τα 2.500 €.
Όσο για τις γενικές εξωτερικές εγκαταστάσεις, εκεί είναι που η ζημιές είναι ανυπολόγιστες και συνεχόμενες, τα ζώα ανεξέλεγκτα ξύνονται μακαρίως σε ότι βρουν μπροστά τους και τα λιπαίνουν με την κοπριά τους.
Οι ζημιές στο σκι μπαρ και στις εγκαταστάσεις και εξοπλισμό της Άγκυρας δεν υπολογίζονται.
Οι ζημιές αυτές προκαλούνται μόνον από τις αγελάδες των οποίον οι ιδιοκτήτες αδιαφορούν πλήρως για την κατάσταση και επικαλούνται το ενοικιαστήριο χώρου που έχουν υπογράψει με την προηγούμενη διοίκηση της ΕΥΡΩΑΠ. Χωρίς όμως έστω και επί του άκρως παράνομου αυτού ενοικιαστηρίου να σέβονται τον όρο της απαγόρευσης της βοσκής σε απόσταση μεγαλύτερη τον 500 μέτρων και εκτός οπτικού πεδίου των εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας επισημάνω τα εξής.
Το σημείο του βουνού όπου και υφίστανται οι εγκαταστάσεις του χιονοδρομικού κέντρου βρίσκεται στην Α΄ ζώνη προστασίας ΝΑΤΟΥΡΑ και ΚΟΡΙΝΑ 2000 αυτό κατά συνέπεια έχει κάποιους περιοριστικούς όρους σε ότι αφορά τις χρήσεις γης κλπ, μέσα στα όρια λοιπόν αυτά αν δείτε τον αντίστοιχο χάρτη υπάρχει χαρακτηρισμός σαν βοσκότοπος και λιβαδική έκταση, βάση της ΝΑΤΟΥΡΑ λοιπόν μπορούσε να παραμείνει σε χρήση ως έχει.
Την εποχή που εφαρμόστηκε η εν λόγο συνθήκη στην περιοχή υπήρχαν μόνο αιγοπρόβατα τα οποία με τον τρόπο που βοσκούν δεν προκαλούν ζημία στην χλωρίδα της περιοχής ( αποκόπτουν το χόρτο σε αντίθεση με την αγελάδα που το ξεριζώνει) και κατά συνέπεια με μια ορθολογική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν κάποιες ζώνες βοσκής και να μην υπάρχει καμία ζημία στο περιβάλλον από τα αιγοπρόβατα και μόνον.
Τα τελευταία χρόνια όμως και με πολλές παρατυπίες και προχειρότητες, και όλος παράνομος η προηγούμενη διοίκηση της ΕΥΡΩΑΠ προχώρησε σε ενοικιάσεις περιοχών για χρήση βοσκής σε αγελαδοτρόφους χωρίς μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων
( Οδηγία 92/43/ΕΟΚ και το Δίκτυο Natura 2000. Η Οδηγία 79/409/ΕΚ εναρμονίστηκε στο ελληνικό Δίκαιο με τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις 414985/29-11-85 (ΦΕΚ 757/Β/18-12-85), 366599/16-12-96 (ΦΕΚ 1188/Β/31-12-96), 294283/23-12-97 (ΦΕΚ 68/Β/4-2-98). Η Οδηγία 92/43/ΕΚ εναρμονίστηκε στο ελληνικό Δίκαιο με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 33318/3028/11-12-98 (ΦΕΚ 1289/Β/28-12-98) και χωρίς μελέτη – άδεια χρήσης νερού ( Φ.Ε.Κ Β΄ 1784 – 20/12/2005 ), χωρίς νόμιμο δικαίωμα και υπόσταση για τέτοιου είδους παραχωρήσεις – ενοικίασης γης, και τέλος το τελείως τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ενοικίασε και εδάφη που διοικητικά ανήκουν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Τα εν λόγω ενοικιαστήρια που έχουν οι κτηνοτρόφοι στην κατοχή τους αναφέρουν ότι η ΕΥΡΩΑΠ ενοικιάζει προς χρήση βοσκής το Όρος ΒΟΡΑΣ! έτσι απλά χωρίς χαρτογράφηση, χωρίς όρια περιοχών, χωρίς ιδικούς κανόνες και περιορισμούς. ! αυτά τα ενοικιαστήρια τα οποία έχουν οι κτηνοτρόφοι είναι ανά πάσα στιγμή στην διάθεση σας.
Όποιος πάει, ο φουκαράς και ήρωας με την οικονομική κρίση που περνάμε να απολαύσει ένα καφεδάκι στην δροσιά του βουνού θα βιώσει και γευτεί αντι για τον καφέ, το πόσο αντικαλαισθητικό είναι το να πίνει κάποιος τον καφέ του σε απόσταση μικρότερη τον 3 μέτρων από βουνά κοπριάς θαμάζοντας αντι την πανέμορφη φύση, την αγελάδα πλησίον του να ξύνεται μακαρίως επί του εξοπλισμού, τα σκυλιά να κόβουν βόλτες γρυλίζοντας απειλητικά, αλλά και αντίθετο στους υγειονομικούς όρους λόγο του ότι γεμίζει ο τόπος μύγες οι οποίες μεταφέρουν πλέον τα πάντα.
Οι διαφημίσεις μας και η αγώνες μας να αναδείξουμε τους τόπους μας ως αξιοθέατα και θέρετρα σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στο ΝΕΤ πάνε στον κάδο απορριμμάτων όταν όσοι έρχονται βλέπουν και βιώνουν αυτήν την κατάσταση η οποία μόνον ως τουριστικό θέρετρο δεν μας τιμά και αναδείχνει.
Συνεχές παράπονο όλων είναι επίσης τα αφύλαχτα ζώα επί της οδού καθώς και ο βαθμός που έχει λερωθεί από κοπριά που τον καθιστά σχεδόν αδιάβατο και ολισθηρό με αποτέλεσμα να γίνεται και πολύ επικίνδυνος στην βροχή λόγο ολισθηρότητας.
Κάποιος λάτρης του βουνού … ( δυστυχώς ).
Οι ζημιές αυτές προκαλούνται μόνον από τις αγελάδες των οποίον οι ιδιοκτήτες αδιαφορούν πλήρως για την κατάσταση και επικαλούνται το ενοικιαστήριο χώρου που έχουν υπογράψει με την προηγούμενη διοίκηση της ΕΥΡΩΑΠ. Χωρίς όμως έστω και επί του άκρως παράνομου αυτού ενοικιαστηρίου να σέβονται τον όρο της απαγόρευσης της βοσκής σε απόσταση μεγαλύτερη τον 500 μέτρων και εκτός οπτικού πεδίου των εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας επισημάνω τα εξής.
Το σημείο του βουνού όπου και υφίστανται οι εγκαταστάσεις του χιονοδρομικού κέντρου βρίσκεται στην Α΄ ζώνη προστασίας ΝΑΤΟΥΡΑ και ΚΟΡΙΝΑ 2000 αυτό κατά συνέπεια έχει κάποιους περιοριστικούς όρους σε ότι αφορά τις χρήσεις γης κλπ, μέσα στα όρια λοιπόν αυτά αν δείτε τον αντίστοιχο χάρτη υπάρχει χαρακτηρισμός σαν βοσκότοπος και λιβαδική έκταση, βάση της ΝΑΤΟΥΡΑ λοιπόν μπορούσε να παραμείνει σε χρήση ως έχει.
Την εποχή που εφαρμόστηκε η εν λόγο συνθήκη στην περιοχή υπήρχαν μόνο αιγοπρόβατα τα οποία με τον τρόπο που βοσκούν δεν προκαλούν ζημία στην χλωρίδα της περιοχής ( αποκόπτουν το χόρτο σε αντίθεση με την αγελάδα που το ξεριζώνει) και κατά συνέπεια με μια ορθολογική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν κάποιες ζώνες βοσκής και να μην υπάρχει καμία ζημία στο περιβάλλον από τα αιγοπρόβατα και μόνον.
Τα τελευταία χρόνια όμως και με πολλές παρατυπίες και προχειρότητες, και όλος παράνομος η προηγούμενη διοίκηση της ΕΥΡΩΑΠ προχώρησε σε ενοικιάσεις περιοχών για χρήση βοσκής σε αγελαδοτρόφους χωρίς μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων
( Οδηγία 92/43/ΕΟΚ και το Δίκτυο Natura 2000. Η Οδηγία 79/409/ΕΚ εναρμονίστηκε στο ελληνικό Δίκαιο με τις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις 414985/29-11-85 (ΦΕΚ 757/Β/18-12-85), 366599/16-12-96 (ΦΕΚ 1188/Β/31-12-96), 294283/23-12-97 (ΦΕΚ 68/Β/4-2-98). Η Οδηγία 92/43/ΕΚ εναρμονίστηκε στο ελληνικό Δίκαιο με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 33318/3028/11-12-98 (ΦΕΚ 1289/Β/28-12-98) και χωρίς μελέτη – άδεια χρήσης νερού ( Φ.Ε.Κ Β΄ 1784 – 20/12/2005 ), χωρίς νόμιμο δικαίωμα και υπόσταση για τέτοιου είδους παραχωρήσεις – ενοικίασης γης, και τέλος το τελείως τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ενοικίασε και εδάφη που διοικητικά ανήκουν στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας.
Τα εν λόγω ενοικιαστήρια που έχουν οι κτηνοτρόφοι στην κατοχή τους αναφέρουν ότι η ΕΥΡΩΑΠ ενοικιάζει προς χρήση βοσκής το Όρος ΒΟΡΑΣ! έτσι απλά χωρίς χαρτογράφηση, χωρίς όρια περιοχών, χωρίς ιδικούς κανόνες και περιορισμούς. ! αυτά τα ενοικιαστήρια τα οποία έχουν οι κτηνοτρόφοι είναι ανά πάσα στιγμή στην διάθεση σας.
Όποιος πάει, ο φουκαράς και ήρωας με την οικονομική κρίση που περνάμε να απολαύσει ένα καφεδάκι στην δροσιά του βουνού θα βιώσει και γευτεί αντι για τον καφέ, το πόσο αντικαλαισθητικό είναι το να πίνει κάποιος τον καφέ του σε απόσταση μικρότερη τον 3 μέτρων από βουνά κοπριάς θαμάζοντας αντι την πανέμορφη φύση, την αγελάδα πλησίον του να ξύνεται μακαρίως επί του εξοπλισμού, τα σκυλιά να κόβουν βόλτες γρυλίζοντας απειλητικά, αλλά και αντίθετο στους υγειονομικούς όρους λόγο του ότι γεμίζει ο τόπος μύγες οι οποίες μεταφέρουν πλέον τα πάντα.
Οι διαφημίσεις μας και η αγώνες μας να αναδείξουμε τους τόπους μας ως αξιοθέατα και θέρετρα σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στο ΝΕΤ πάνε στον κάδο απορριμμάτων όταν όσοι έρχονται βλέπουν και βιώνουν αυτήν την κατάσταση η οποία μόνον ως τουριστικό θέρετρο δεν μας τιμά και αναδείχνει.
Συνεχές παράπονο όλων είναι επίσης τα αφύλαχτα ζώα επί της οδού καθώς και ο βαθμός που έχει λερωθεί από κοπριά που τον καθιστά σχεδόν αδιάβατο και ολισθηρό με αποτέλεσμα να γίνεται και πολύ επικίνδυνος στην βροχή λόγο ολισθηρότητας.
Κάποιος λάτρης του βουνού … ( δυστυχώς ).