Γεια σας,
Σκοπός μου είναι να εκφράσω ένα παράπονο ως καταναλωτής για αγορά που έκανα σε κατάστημα της αλυσίδας supermarket «Carrefour Μαρινόπουλος» και πιο συγκεκριμένα σε ένα από τα 3 καταστήματα της Κατερίνης. Σε διαφημιστικό φυλλάδιο του supermarket διαφημίζεται η τσιπούρα ιχθυοτροφείου σε τιμή «προσφοράς» 6 Ευρώ. Πήρα λοιπόν 3 ψαράκια και τι πιο λογικό από το να ζητήσω από την κοπέλα του ιχθυοπωλείου να μου τα καθαρίσει όπως συνηθίζεται. Η απάντηση λοιπόν που έλαβα, και έμεινα «παγωτό», ήταν ότι δεν θα τα καθαρίσει διότι πρόκειται για προϊόν προσφοράς και όταν είναι προσφορά δεν το κάνουν. Τη ρωτάω λοιπόν, με πολύ ήρεμο και φυσικό τόνο, εάν αυτό που μου είπε αναγράφεται κάπου μέσα στο φυλλάδιο προσφοράς. Η απάντησή της, φυσικά, ήταν αρνητική επαναλαμβάνοντας την ίδια ατάκα. Μη θέλοντας να το συνεχίσω πήρα τα ψάρια όπως ήταν και αποχώρησα.
Σκεπτόμενος λοιπόν φωναχτά αναρωτιέμαι και συμπεραίνω δύο τινά:
α. Η επιχείρηση «ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ» είτε θεωρεί ότι η διαφορά της συνήθους τιμής με αυτή της προσφοράς έγκειται στα «εργατικά» για το καθάρισμα των ψαριών (πράγμα τουλάχιστον φαιδρό), είτε ότι επειδή προσφέρει ένα προϊόν φθηνότερα πρέπει να προσφέρει και χαμηλότερου επιπέδου υπηρεσίες.
β. Η υπάλληλος θεωρώντας ότι μιλάει σε πελάτες πρόβατα πετάει μια δικαιολογία και περνάει έτσι πιο χαλαρά τη βάρδια της, πιστεύοντας ότι ο πελάτης ή θα βρίσει από μέσα του το συγκεκριμένο κατάστημα, θα πάρει τα ψάρια και θα φύγει, ή θα βρίσει από μέσα του το συγκεκριμένο κατάστημα, θα δώσει τα ψάρια πίσω και θα φύγει, ή απλά δεν θα πάρει χαμπάρι.
Όπως και να έχει λοιπόν, ο κατανάλωτής (μετρώντας και το τελευταίο Ευρώ) ψάχνει ανάμεσα σε μια εξισορροπημένη αναλογία ποιότητας-τιμής και βρίσκεται απέναντι σε εξυπνάκηδες είτε αυτοί λέγονται μεγάλες αλυσίδες είτε (μερικοί - μεοψηφικοί) βαριεστημένοι-πονηροί υπάλληλοι. Ότι από τα δύο και να συμβαίνει, θεωρώ ότι η εταιρία «ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ» οφείλει να μας απαντήσει για τις πράξεις της ίδιας ή των υπαλλήλων της.
Ένας πολύπαθος καταναλωτής.
Σκοπός μου είναι να εκφράσω ένα παράπονο ως καταναλωτής για αγορά που έκανα σε κατάστημα της αλυσίδας supermarket «Carrefour Μαρινόπουλος» και πιο συγκεκριμένα σε ένα από τα 3 καταστήματα της Κατερίνης. Σε διαφημιστικό φυλλάδιο του supermarket διαφημίζεται η τσιπούρα ιχθυοτροφείου σε τιμή «προσφοράς» 6 Ευρώ. Πήρα λοιπόν 3 ψαράκια και τι πιο λογικό από το να ζητήσω από την κοπέλα του ιχθυοπωλείου να μου τα καθαρίσει όπως συνηθίζεται. Η απάντηση λοιπόν που έλαβα, και έμεινα «παγωτό», ήταν ότι δεν θα τα καθαρίσει διότι πρόκειται για προϊόν προσφοράς και όταν είναι προσφορά δεν το κάνουν. Τη ρωτάω λοιπόν, με πολύ ήρεμο και φυσικό τόνο, εάν αυτό που μου είπε αναγράφεται κάπου μέσα στο φυλλάδιο προσφοράς. Η απάντησή της, φυσικά, ήταν αρνητική επαναλαμβάνοντας την ίδια ατάκα. Μη θέλοντας να το συνεχίσω πήρα τα ψάρια όπως ήταν και αποχώρησα.
Σκεπτόμενος λοιπόν φωναχτά αναρωτιέμαι και συμπεραίνω δύο τινά:
α. Η επιχείρηση «ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ» είτε θεωρεί ότι η διαφορά της συνήθους τιμής με αυτή της προσφοράς έγκειται στα «εργατικά» για το καθάρισμα των ψαριών (πράγμα τουλάχιστον φαιδρό), είτε ότι επειδή προσφέρει ένα προϊόν φθηνότερα πρέπει να προσφέρει και χαμηλότερου επιπέδου υπηρεσίες.
β. Η υπάλληλος θεωρώντας ότι μιλάει σε πελάτες πρόβατα πετάει μια δικαιολογία και περνάει έτσι πιο χαλαρά τη βάρδια της, πιστεύοντας ότι ο πελάτης ή θα βρίσει από μέσα του το συγκεκριμένο κατάστημα, θα πάρει τα ψάρια και θα φύγει, ή θα βρίσει από μέσα του το συγκεκριμένο κατάστημα, θα δώσει τα ψάρια πίσω και θα φύγει, ή απλά δεν θα πάρει χαμπάρι.
Όπως και να έχει λοιπόν, ο κατανάλωτής (μετρώντας και το τελευταίο Ευρώ) ψάχνει ανάμεσα σε μια εξισορροπημένη αναλογία ποιότητας-τιμής και βρίσκεται απέναντι σε εξυπνάκηδες είτε αυτοί λέγονται μεγάλες αλυσίδες είτε (μερικοί - μεοψηφικοί) βαριεστημένοι-πονηροί υπάλληλοι. Ότι από τα δύο και να συμβαίνει, θεωρώ ότι η εταιρία «ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ» οφείλει να μας απαντήσει για τις πράξεις της ίδιας ή των υπαλλήλων της.
Ένας πολύπαθος καταναλωτής.