εφημερίδα «ΕΣΤΙΑ» της 5ης Μαρτίου 1907 έγραφε:
«Δύο αυτοκίνητα, του πρίγκιπος Ανδρέου και του υιού του υπουργού Σιμοπούλου Νικολάου, κατήρχοντο την λεωφόρο Συγγρού και διεμέλισαν ολίγον κάτωθι της Πύλης του Ανδριανού, την Ευφροσύνην Βαμβακά, κάτοικον Καλλιθέας, επτά μηνών νύφη.
Ο Σιμόπουλος μετά την πράξιν του εξηφανίσθη. Την φονευθείσαν παρέλαβεν ο πρίγκιψ Ανδρέας και την διεκόμισεν εις νοσοκομείον, μάλιστα δε ανέλαβε και τα έξοδα της κηδείας.
Ο Βασιλεύς Γεώργιος Α΄, προς ον ανέφερεν ο πρίγκιψ, κατεταράχθη, κατέθεσεν άνθινον σταυρόν και διέταξε τον Υπουργόν Εσωτερικών να γίνουν αυστηρές ανακρίσεις. Με τα επτά αυτοκίνητα (το 1907), θρηνούμεν θύματα, φαντασθήτε όταν γίνουν εβδομήκοντα….»
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΔΙΑ
Διαβάζοντας κανείς το πιο πάνω δημοσίευμα της 5ης Μαρτίου 1907, που αφορά το πρώτο τροχαίο ατύχημα στην Ελλάδα, δεν μπορεί να μη σημειώσει την έλλειψη (αδυναμία;) διορατικότητας (φαντασίας;) του συντάκτη /δημοσιογράφου του σχετικού δημοσιεύματος, τόσο σε σχέση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα τίθεντο σταδιακά σε κυκλοφορία, όσο βέβαια δυστυχώς και για την αύξηση των θυμάτων από τα τροχαία ατυχήματα που αυτά θα προκαλούσαν.
Και δεν μπορεί να μην αισθανθεί μελαγχολία και για τις δύο διαψεύσεις, προεχόντως βέβαια για την δεύτερη.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Μέλος Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος,
Ειδικός Πραγματογνώμων Τροχαίων Ατυχημάτων & και Διαπίστωσης Υλικών Ζημιών Αυτοκινήτων,
Εγγεγραμμένος στους πίνακες Πραγματογνωμόνων Πρωτοδικείου,
Εισαγγελίας Αθηνών – Πειραιώς & του Τ.Ε.Ε.
Μέλος Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος,
Ειδικός Πραγματογνώμων Τροχαίων Ατυχημάτων & και Διαπίστωσης Υλικών Ζημιών Αυτοκινήτων,
Εγγεγραμμένος στους πίνακες Πραγματογνωμόνων Πρωτοδικείου,
Εισαγγελίας Αθηνών – Πειραιώς & του Τ.Ε.Ε.
ΠΗΓΗ: streetpress.gr