Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

«Όχι» στην απελευθέρωση από τους αυτοκινητιστές

Κατηγορούν το υπουργείο δεν έχει δείξει καμία διάθεση συνεννόησης

http://i.mtbw.gr/t/D764D18221450BA9C25D2066BE500162.jpgΈντονες είναι οι αντιδράσεις των ιδιοκτητών, αλλά και των οδηγών ταξί για την επικείμενη απελευθέρωση του επαγγέλματος, που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων και κλιμακώνουν τς αντιδράσεις τους πραγματοποιώντας 48ωρη απεργία.

Αντίθετα οι χρήστες του μέσου τάσσονται υπέρ της απελευθέρωσης, καθώς πιστεύουν ότι αυτό θα είναι προς όφελος τόσο των ίδιων, όσο και του επαγγέλματος, και επισημαίνουν ότι είναι επιτακτική ανάγκη η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η μείωση του κόστους.


Η πλειοψηφία των ιδιοκτητών συντάσσεται με τις αποφάσεις του ΣΑΤΑ και πέρα από την αυριανή 24ωρη απεργία, προκρίνουν κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, ανάλογες με αυτές του καλοκαιριού, ενώ, όπως είπαν, δυναμικό "παρών" θα δώσουν και στη ΔΕΘ, με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού. Μάλιστα, αύριο θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση για να καθορίσουν τη στάση τους.


Οι επαγγελματίες τάσσονται υπέρ της εξυγίανσης του κλάδου, ωστόσο ζητούν τη θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων, ενώ εμφανίζονται δυσαρεστημένοι και με τους χειρισμούς του υπουργείου. «Είμαστε ήδη υπεράριθμοι. Η δουλειά έχει πέσει τόσο πολύ και αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε 12 ώρες για να βγάλουμε ένα μεροκάματο».

«Με αυτό το νόμο τελειώσαμε», λένε οι αυτοκινητιστές και «πέρα από τις κινητοποιήσεις, ο κλάδος θα πρέπει να απευθυνθεί και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια προκειμένου να δικαιωθεί».


Αποφασισμένοι να μας... θυμίσουν τις κινητοποιήσεις του καλοκαιριού είναι οι ιδιοκτήτες ταξί.

«Θα γίνει ότι έγινε και το καλοκαίρι. Δεν υπάρχουν περιθώρια για τους επαγγελματίες. Θα δώσουμε το "παρών" στη ΔΕΘ, αλλά και σε όλη την Ελλάδα, για να υπερασπιστούμε τα δίκαιά μας», αναφέρουν.

Κατηγορούν το υπουργείο δεν έχει δείξει καμία διάθεση συνεννόησης, και δεν έχει εισακούσει τις προτάσεις τους.


Την ίδια στιγμή η πλειοψηφία των πολιτών τάσσεται υπέρ απελευθέρωσης του επαγγέλματος, της αναβάθμισης των υπηρεσιών των επαγγελματιών ταξί, τη μείωση του κόστους, αλλά και την αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών.