Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΦΡΑΓΚΦΟΥΡΤΗΣ




Προς

1. Τον Πρωθυπουργόν της Ελλάδος κ. Γεώργιον Παπανδρέου
2. Την Υπουργόν Παιδείας κυρίαν Α. Διαμαντοπούλου.
3. Την Αναπληρώτριαν Υπουργόν Παιδείας κυρίαν Φ. Γεννηματά
4. Τους Βουλευτάς της Συμπολιτεύσεως των αγόνων περιοχών της Ελλάδος

Κοινοποίησις
1. Κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως της Βουλής των Ελλήνων.
2. Κόμματα της Ελάσσονος Αντιπολιτεύσεως της Βουλής των Ελλήνων.
3. ΜΜΕ Ελλάδος και εξωτερικού.
4 Φορείς και Συλλόγους των αποδήμων Ελλήνων
5..Σύλλογος Γονέων Ελληνικών Σχολείων Φραγκφούρτης.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Θέμα:
1. Μη ανανέωσις αποσπάσεως εκπαιδευτικών του Σχολείου Φραγκφούρτης
2. Σχέδιον Νόμου δια την Ελληνόγλωσσον Εκπαίδευσιν του εξωτερικού.



Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ
Αξιότιμοι κυρίαι Υπουργοί
Αξιότιμοι κυρίαι και κύριοι


Την 27 Ιουλίου 2011 απέστειλον επιστολήν προς το Υπουργείον Παιδείας διαμαρτυρόμενος δια την μή ανανέωσιν της αποσπάσεως επιλεκτικώς ΜΟΝΟΝ όσων διδασκάλων της περιοχής ευθύνης ΣΕ Στουτγκάρτης έληξεν η 3ετία των.

Επί του ισχυρισμού του Υπουργείου περί δήθεν εκ της οικονομικής καταστάσεως της χώρας επιβληθείσης ενεργείας απήντησον κατηγορών το Υπουργείον δια φαρισαϊσμόν και υποκρισίαν και εν συνεχεία ανέφερον συγκεκριμένας περιπτώσεις δικαιολογούσας τας κατηγορίας μου.

Εξέφρασον την ανησυχίαν μου δι όσα διείδον ότι απεργάζεται το Υπουργείον Παιδείας εις βάρος του Ελληνισμού της Διασποράς και εζήτησον από την κυρίαν Υπουργόν να αναθεωρήση την απόφασίν της.

Δυστυχώς η ημέρα ενάρξεως των μαθημάτων βρήκε το Σχολείον μας χωρίς εκπαιδευτικούς, τον νέον Διευθυντήν του Σχολείου να ανακοινώνη ότι το Σχολείον μας έχει ήδη μετατραπεί εις 3θέσιον και θα εφαρμοσθή η μέθοδος της συνδιδασκαλίας, ενώ οι γονείς των μαθητών είτε έπαιρναν τα τέκνα των και τα πήγαιναν σε γερμανικά σχολεία είτε αναρτούσαν πανώ ένθα κυριαρχούσεν το σύνθημα "κάτω τα χέρια από το Ελληνικό Σχολείο Φραγκφούρτης", προβαίνοντες ταυτοχρόνως και εις ετέρας αυθορμήτους εκδηλώσεις, όπως διαμαρτυρίας μέσω των ΜΜΕ ή καταγγελίας προς τας γερμανικάς αρχάς, κ.λ.π.

Μετά και την ανάρτησιν εις τι διαδίκτυον του εκπονηθέντος σχεδίου νόμου δια την Ελληνόγλωσσον Εκπαίδευσιν του εξωτερικού, αισθάνομαι την υποχρέωσιν να δευτερολογήσω επί των όσων ανέφερον εις την επιστολήν μου της 27 Ιουλίου 2011, καθώς επίσης και να απευθυνθώ πρός όλους όσους είναι αρμόδιοι είτε δια την εκπόνησιν του εν λόγω σχεδίου νόμου είτε δια την μετατροπήν του εις νόμον του κράτους, ασκών κριτικήν επ`αυτού, ομού μετά της διαμαρτυρίας του Συλλόγου μας.

Το ΔΣ του Συλλόγου μας συνεδρίασεν εκτάκτως την 28. 8. 2011 και με εξουσιοδότησεν να σας απευθύνω την παρούσαν επιστολήν αναφερομένην επί των δύο αυτών θεμάτων:

Θέμα 1ον. ( παρατάσεις αποσπάσεως εκπαιδευτικών)

Την 19 Ιουλίου έγινεν ο αγιασμός του Σχολείου μας και δυστυχώς απουσίαζον από αυτόν οι μή αποσπασθέντες διδάσκαλοι του Σχολείου μας.
Η επιστολή μου και αι λοιπαί αντιδράσεις των γονέων του Σχολείου μας επέφερον μόνον ελαφράν βελτίωσιν της καταστάσεως και ούτω το Δημοτικόν Σχολείον μας ελειτούργησεν ως 5θέσιον.
Εις την 1ην και την 2αν τάξιν γίνεται συνδιδασκαλία διότι διατίθεται μόνον ένας δάσκαλος όστις παρά του ότι δικαιούται μεταλλίου ανδρείας δεν θα καταφέρει να μάθη εις τους μικρούς μαθητάς ΤΙΠΟΤΕ από όσα πρέπει να μάθουν.
Πέραν τούτου εις περίπτωσιν νοσήσεως διδασκάλου τινός δεν υπάρχει δυνατότης αναπληρώσεώς του, αφού και ο Διευθυντής του Δημοτικού ανέλαβεν εξ ολοκλήρου μίαν τάξιν.
Κάποιος εκ των γονέων μας συνέστησεν να ζητήσωμεν από τον Διευθυντήν του Σχολείου, να προστεθή εις την πρωινήν προσευχήν των μαθητών, ειδική παράκλησις προς τον Θεόν, να μην επιτρέψη εις τους διδασκάλους των να ασθενήσουν ούτε δια μίαν ημέραν!

Έχει άραγε το Υπουργείον Παιδείας την άποψιν ότι αυτό συνιστά αναβάθμισιν παρεχομένης εκπαιδεύσεως, ή μήπως γίνεται δια λόγους οΙκονομίας;

Ας μου επιτραπεί να αναφερθώ μόνον εις το δεύτερον ερώτημα και να κατηγορήσω και πάλιν το Υπουργείον δια Φαρισαϊσμόν και Υποκρισίαν μετά στοιχείων Αλαζονείας, πάντων γραφομένων με κεφαλαίον αρχικόν.

Επιτρέψατέ μου και πάλιν να δικαιολογήσω τους βαρείς χαρακτηρισμούς μου, διότι δεν θα ήθελον να κατηγορηθώ ως συκοφάντης ή ως υβριστής.

Από τον Αγιασμόν του Σχολείου μας απουσίαζον οι μη αποσπασθέντες εκπαιδειτικοί μας τους οποίους παρά του ότι επιμόνως ζητούν οι απόδημοι δεν τους αποσπά το Υπουργείον Παιδείας,
ΔΕΝ απουσίαζον όμως οι ευνοούμενοι του Υπουργείου τους οποίους ΞΑΝΑ φέτος μας έστειλεν, χωρίς να τους χρειαζώμεθα, χωρίς να τους ζητήσει κάποιος και χωρίς να δικαιούνται νομίμως απόσπασιν!!!

Δεν θα αναφέρω και πάλιν τα ονόματα τ ων εκπαιδευτικών αυτών, διότι όπως αναφέρω και εις την επιστολήν μου της 27 Ιουλίου δεν κρίνονται οι εκπαιδευτικοί αυτοί, διότι έχουν κάθε δικαίωμα να υποβάλουν προς πάσαν Δημοσίαν Υπηρεσίαν οποιαδήποτε αίτησιν θέλουν, αλλά υπο κρίσιν τελεί η συμπεριφορά του Υπουργείου το οποίον έχει την ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ να τηρή και να εφαρμόζει τα όσα οι Νόμοι του Κράτους ορίζουν.

Ούτω:

α.) Απεσπάσθη και πάλιν ο υπεράριθμος καθηγητής Φυσικών, όστις δεν δικαιούται απόσπασιν διότι εκκρεμεί εις βάρος του παραπομπή από ΕΔΕ δια πλημμελήν άσκησιν καθηκόντων.
β.) Απεσπάσθησαν και πάλιν ο υπεράριθμος καθηγητής Γυμναστικής και ο υπεράριθμος καθηγητής Τεχνολογίας αυτήν την φοράν ως δήθεν τελέσαντες γάμον με μόνιμον κάτοικον εξωτερικού, πράγμα το οποίον δεν είναι αληθές, αφού οι σύζυγοι αμφοτέρων ήλθον εις την Γερμανίαν ομού μετά της λοιπής οικογενείας, λαβόντες μάλιστα καί οδοιπορικά έξοδα υπό του Ελληνικού Δημοσίου.
Απορίας άξιον είναι δι ημάς και το ότι ο είς εκ των δύο αυτών εκπαιδευτικών είναι έγγαμος με Έλληνα Δημόσιον Υπάλληλον όστις μέχρι πέρυσι υπηρετούσεν ως εκπαιδευτικός εις Σχολείον της Δυτικής Μακεδονίας.
Εάν ενδεχομένως τώρα δεν υπηρετεί εκεί, πότε πρόλαβεν και απέκτησεν τον χαρακτηρισμόν του μονίμου κατοίκου εξωτερικού;
Συμφώνως προς εγκύρους πληροφορίας μου ο εν λόγω εκπαιδευτικός ΔΕΝ προσεκόμισεν εις το Υπουργείον το υπό του νόμου προβλεπόμενον πιστοποιητικόν ένθα πρέπει να εμφαίνηται η ιδιότης του μονίμου κατοίκου εξωτερικού δια τον σύζυγον, πράγμα το οποίον αποδεικνύει ότι η χαριστική απόσπασις εγένετο ΕΝ ΨΥΧΡΩ υπό του Υπουργείου, το οποίον προφανώς θεωρεί ότι οι νόμοι αναφέρονται μόνον εις τους κοινούς θνητούς!
Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί απεσπάσθησαν τα τρία τελευταία έτη με τρείς διαφορετικάς και εξ ίσου ψευδείς δικαιολογίας!
Το σχ. έτος 2009- 2010 διότι δήθεν είχον οικογενειακόν πρόβλημα λόγω βαρείας νόσου μέλους της οικογενείας των, ήτις δεν δύναται να αντιμετωπισθή εις την Ελλάδα, πράγμα το οποίον δεν ήτο αληθές. Ο γράφων είμαι ιατρός και ευχαρίστως δέχομαι την πρότασιν να εξετάσωμεν από κοινού με την κ. Υπουργό Παιδείας τα προσκομισθέντα εις το Υπουργείον ιατρικά πιστοποιητικά. Εάν το Υπουργείον δεν διατηρεί αρχεία των προσκομιζομένων πιστοποιητικών, ευχαρίστως να διαθέσω εις την κυρίαν Υπουργόν τα εν λόγω πιστοποιητικά από το ιδικόν μου αρχείον, το οποίον κάποιοι πράγματι γενναίοι και έντιμοι Έλληνες συνεχώς ενημερώνουν.
Το σχ. έτος 2010 -2011 οι εν λόγω εκπαιδευτικοί απεσπάσθησαν με επίκλησιν του νόμου περί αποσπάσεως των Ιερέων, το δε 2011- 2012 ως σύζυγοι μονίμων κατοίκων εξωτερικού!!!
Ως αποδεικτικόν του ότι δεν τους χρειάζεται το Σχολείον εις το οποίον απεσπάσθησαν θα αναφέρω το ότι και φέτος επί αναγκών 1,5 Γυμναστών διαθέτει το Σχολείον μας 3 Γυμναστάς, ενώ ο Καθηγητής Τεχνολογίας δεν έχει τι να διδάξει εις το Σχολείον μας το οποίον δεν είναι τεχνολογικής κατευθύνσεως και ούτω απεσπάσθη περεταίρω ως διδάσκαλος της Ελληνικής Γλώσσης εις άλλο σχολείον, εις την θέσιν διδασκάλου τινός του οποίου έληξεν η 3ετία και δεν ανανεώθη η απόσπασίς του.
Όσον δια τον Φυσικόν, εδήλωσεν ασθενής και δεν προσήλθεν ακόμη εις το σχολείον.
Η έλλειψίς του όμως δεν γίνεται αισθητή αφού υπάρχει υπερεπάρκεια και δεν τον χρειαζόμεθα.

Τα ανωτέρω τα οποία συμβαίνουν μόνον εις ένα Σχολείον, καταρρίπτουν τους ισχυρισμούς του Υπουργείου περί αποφάσεων λόγω οικονομικών δυσκολιών και ενισχύουν την πεποίθησίν μας, ότι η περιοχή Φραγκφούρτης επελέγη μόνον και μόνον δια να μετρηθούν αι αντιδράσεις των αποδήμων, και η ικανότης αντιστάσεώς των, εις τα λοιπά χειρότερα σχέδια του Υπουργείου!
Ας μου επιτραπεί λοιπόν συνοψίζων, να διαμαρτυρηθώ δια μίαν ακόμη φοράν δια την μή απόσπασιν των διδασκάλων του Σχολείου μας των οποίων έληξεν η 3ετία των και να ζητήσω την άμεσον απόσπασίν των.


Θέμα 2ον. ( σχέδιο Νόμου δια την ελληνόγλωσσον εκπαίδευσιν του εξωτερικού.)

Τα αναρτηθέντα εις το διαδίκτυον στοιχεία ως σχέδιον νόμου, μας γέμισαν θλίψιν και φόβον.
Δια το αμιγές Ελληνικόν Σχολείον Φραγκφούρτης η ψήψισις του νόμου αυτού σημαίνει:

α.) Λόγω του ότι το Σχολείον μας ιδρύθηκε συμφώνως προς τον Νόμον 695/1970 καταργείται και από το έτος 2012- 2013 δεν θα γίνουν εγγραφαί εις την πρώτην Δημοτικού, την πρώτην Γυμνασίου και την πρώτην Λυκείου, πράγμα το οποίον σημαίνει ότι μετά από 2 έτη δεν θα υπάρχει πλέον.(όρα Αρθρ.5 πργρ.4α)

Θα ήθελον επί του θέματος αυτού να εκφράσω ολίγας σκέψεις μου ευχόμενος να οδηγήσουν εις προβληματισμόν τους αρμοδίους.
Η πτωχή Ελλάς του 1970 είχεν την εθνικήν ευαισθησίαν αλλά και την οικονομικήν δυνατότηταν να εφαρμόζει όσα ο Νόμος 695/1970 ορίζει και ούτω εις την περιοχήν μας ιδρύθηκαν αμιγή ελληνικά σχολεία.
Τα σχολεία αυτά έκλεισαν ΟΛΑ το έτος 1985 επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ.
Οι απόδημοι Έλληνες διαμαρτυρήθησαν εντόνως και μάλιστα κατέλαβον το Ελληνικόν Προξενείον Φραγκφούρτης και έκαναν απεργίαν πείνης επί 22 ημέρας.

Τους αποδήμους αντιμετώπισεν η Ελληνική Κυβέρνησις ως εάν να επρόκειτο περί κοινών εγκληματιών, δια των γερμανικών ΜΑΤ τα οποία εκκένωσαν βιαίως το Προξενείον, ορισμένοι μάλιστα απόδημοι αντιμετωπίσθησαν δια φυλακίσεως κ.λ.π.

Δια των κινητοποιήσεων αυτών όμως, κατέστη δυνατόν να σωθή το Ελληνικόιν Λύκειον.
Ολίγα έτη αργότερον πάλιν Κυβέρνησις του ΠΑΣΟΚ ίδρυσεν το Ελληνικόν Δημοτικόν και Γυμνάσιον το οποίον αρχικώς επί αρκετά έτη λειτουργούσεν παρατύπως και άνευ αδείας, οι δε μαθηταί έπρεπε να εξασφαλίζουν ειδικήν άδειαν παρακολουθήσεως του σχολείου αυτού.
Η ίδρυσις του σχολείου αυτού ήτο αναγκαία και επεβλήθη υπό της πραγματικότητος ότι εις την περιοχήν μας ζούν περίπου 50.000 Έλληνες οι οποίοι δεν είναι μια στατική μάζα, αλλά υπάρχει διαρκής αλλαγή της συστάσεώς της.
Πολλοί Έλληνες υπηρετούν ως Υπάλληλοι εις την περιοχήν μας, ή ευρίσκονται εις την πόλιν μας δι επιστημονικάς εργασίας, ή δι άλλους λόγους δι ολίγα έτη και όλων αυτών τα τέκνα μόνον το ελληνικόν σχολείον δύνανται να παρακολουθήσουν.
Το κλείσιμο όλων των ελληνικών σχολείων το 1985 ήτο λάθος η δε επανίδρυσίς ενός αμιγώς ελληνικού σχολείου ήτο άκρως επιβεβλημένη.
Το σχολείον αυτό ελειτούργησεν ως "κρυφό σχολειό" έως το έτος 2001 ότε πάλιν επί Κυβερήσεως ΠΑΣΟΚ εζητήθη και απεκτήθη άδεια λειτουργίας ως επίσημον αμιγές ελληνικόν σχολείον.
Μας είναι αδιανόητον να πιστεύσωμεν ότι πάλιν Κυβέρνησις ΠΑΣΟΚ θα κλείση αυτό το σχολείον.
Τα αναγραφόμενα εις την ιστοσελίδαν του Υπουργείου, ότι τα σχολεία αυτά είναι άχρηστα, δεν είναι αληθές
Εις την πόλιν μας υπάρχουν αρκετοί εξαίρετοι Έλληνες επιστήμονες οι οποίοι απεφοίτησαν από το Λύκειο Φραγκφούρτης. Επίσης αρκετοί από τους μαθητάς οι αποίοι απεφοίτησαν φέτος από το σχολείον μας εισήχθησαν σε Γερμανικά πανεπιστήμια και πολυτεχνεία είτε συμμετείχον εις τας εξετάσεις εις την Ελλάδα είτε όχι.
Η πραγματικότης ότι κάποιος μαθητής του Σχολείου μας εισήχθη εις την Ιατρικήν σχολήν της Ελλάδος, με βαθμόν εισαγωγής περί την βάσιν δεν είναι ένδειξις κακής ποιότητος του μαθητού, διότι ο μαθητής αυτός εις το μέχρι τώρα πρώτον έτος δεν δυσκολεύτηκε να περάση ΟΛΑ τα μαθήματα του πρώτου έτους σπουδών και δεν διστάζω να σας καταθέσω την άποψίν μου ότι είναι επιμελέστατος και θα γίνει πολύ καλός ιατρός.
Η βαθμολογία των εξετάσεων των τέκνων των ομογενών αντικατοπτρίζει περισσότερον την ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΝ του κρατικού σχολείου και την έλλειψιν των φροντιστηρίων εις το εξωτερικόν.
Είναι κοινόν μυστικόν ότι οι Έλληνες μαθηταί εις την Ελλάδα φοιτούν εις ένα δημόσιον σχολείον "για να πάρουν το χαρτί" και εις το φροντιστήριον "για να μάθουν πέντε κλίτσες μράμματα και να περάσουν τις εξετάσεις".
Άς αποφεύγει λοιπόν το Υπουργείον Παιδείας τοιούτου είδους υπονοούμενα δια τα τέκνα των αποδήμων, διότι είναι όχι μόνον προσβλητικά αλλά και άδικα.
Από την κυρίαν Υπουργόν κατά την πρόσφατον επίσκεψίν της εις την περιοχήν μας ελάβαμεν την διαβεβαίωσιν ότι το Σχολείον μας θα αναβαθμισθεί και δεν θα θέλαμε να πιστέψωμεν ότι εννοούσε ως αναβάθμισιν το κλείσιμο του Σχολείο μας.

β.) Το σχέδιον νόμου αναφερόμενον εις τους μαθητάς της τρίτης τάξεως του Γυμνασίου λέγει ότι "από το έτος 2011-2012 θα διοργανώσει ενισχυτική διδασκαλία για να μπορούν να κατευθυνθούν προς τα γερμανικά σχολεία"!!!!! (όρα Αρθρ.5 πργ.4β)
Την φράσιν αυτήν όσοι γνωρίζομεν τα πράγματα την εκλαμβάνομεν ως αλαζονικήν επίδειξιν αναλγησίας, ή ως απόδειξιν πλήρους αγνοίας της υφισταμένης πραγματικότητος.
Δεν δυνάμεθα να παρακολουθήσωμεν το σκεπτικόν του συντάκτου του παρόντος σχεδίου νόμου.
Πως είναι δυνατόν ένας μαθητής της τρίτης τάξεως του σχολείου μας να μάθη εντός ολίγων μηνών παραλλήλως προς τα μαθήματά του και όλα εις όσα διαφέρουν δύο εντελώς διαφορετικά εκπαιδευτικά συστήματα, με τελείως διαφορετικήν ορολογίαν εις τα σχολικά των βιβλία:
Τούτο είναι αδύνατον ακόμη και δι όσους μαθητάς κατέχουν καλώς την Γερμανικήν Γλώσσαν αλλά κυρίως δι όσους δεν την κατέχουν καλώς.
Πέραν τούτου την τελευταίαν διετίαν ενεγράφησαν εις το σχολείον μας 60 νέοι μαθηταί τέκνα Ελλήνων ΝΕΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ τα οποία ουδεμίαν γνώσιν της Γερμανικής Γλώσσης έχουν, αφού μέχρι πρό ολίγου φοιτούσαν σε σχολεία εις την Ελλάδα.
Εάν πράγματι είναι εις τας προθέσεις του Υπουργείου να μην επιτρέψει την εγγραφήν των μαθητών της τρίτης τάξεως του σχολείου μας εις την πρώτην τάξιν του Λυκείου μας κατά το επόμενον σχολικόν έτος, πιστεύω να μην θεωρηθώ άδικος εάν κατηγορήσω το Υπουργείον δι ανάλγητον συμπεριφοράν προς τους αποδήμους Έλληνας.

γ.) Το σχέδιο νόμου καταργεί την εισαγωγήν εις τα ελληνικά πανεπιστήμια μαθητών προερχομένων από το εξωτερικόν. Δέχεται την εισαγωγήν φοιτητών εις τα Ελληνικά Πανεπιστήμια μόνον όσον έχουν αποφοιτούν από ξένα σχολεία μετά από τουλάχιστον10ετή φοίτησιν εις αυτά!!! (όρα Αρθρ 10 πργ1)

Ας μου επιτραπεί το απλούν ερώτημα:
Με ποίον δικαίωμα στερεί ο συντάκτης του σχεδίου νόμου το δικαίωμα εισαγωγής εις τα Ελληνικά Πανεπιστήμια των μικρών παιδιών των νεομεταναστών του σχολείου μας, τα οποία φέτος φοιτούν εις την τετάρτην Δημοτικού ή εις την πέμπτην ή εις την έκτην ή ακόμη και εις όλας τας τάξεις του Γυμνασίου;
Ακόμη και εάν αυτήν την στιγμήν εγγραφούν σε ξένο σχολείον, ΚΑΝΕΝΑ από τα παιδιά αυτά δεν δύναται να πληρή τας προυποθέσεις τας οποίας θέτει το σχέδιον νόμου!!!

Ας μου επιτραπεί να μην επεκταθώ περεταίρω εις την κριτικήν του σχεδίου νόμου και να περιορισθώ μόνον εις όσα αφορούν το Σχολείο μας.
Το ΔΣ του Συλλόγου μας θεωρεί το σχέδιον νόμου ως παντελώς απαράδεκτον και απορριπτέον.

Καλούμεν την κυρίαν Υπουργόν Παιδείας να το αποσύρει και να το επεξεργασθή εκ νέου.
Ζητούμεν να μην κλείση το Λύκειον Φραγκφούρτης και μάλιστα να αναβαθμισθή, οι δε απόφοιτοί του να έχουν δικαίωμα εισαγωγής εις τα ελληνικά πανεπιστήμια, όπως γινόταν έως τώρα.

Καλείσθε κύριε Πρωθυπουργέ να επέμβητε, και να μην επιτρέψητε την ψήφισιν ενός νόμου τοσον ΑΝΤΕΘΝΙΚΟΥ!
Ο νόμος αυτός οδηγεί εις τον ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΝ της Ελληνικής Διασποράς και η απώλεια δεν αναπληρούται δι ελληνοποιήσεως των λάθρα εισερχομένων Ασιατών!
Επιτρέψατέ μου να σας επισημάνω το γεγονός, ότι τα 30.000.000 Ευρώ τα οποία λέγει η κυρία Υπουργός Παιδείας ότι θα εξοικονομήση το κράτος μας από την κατάργησιν της ελληνογλώσσου εκπαιδεύσεως του εξωτερικού, δεν αρκούν δια να σώσουν την ελληνικήν οικονομίαν και είναι "ψίχουλα" εν συγκρίσει προς όσα το κράτος μας ωφελείται από τους Έλληνας της Διασποράς!
Μετά την ανακοίνωσιν του σχεδίου νόμου η Ομογένεια ευρίσκεται εις μεγάλην αναταραχήν και συντόμως θα γίνετε αποδέκτης της δυναμικής αντιδράσεώς των.

Καλείσθε κύριοι Βουλευταί του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι εκλέγεσθε εις τας αγόνους περιοχάς της Ελλάδος, ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ένα τέτοιο σχέδιο νόμου το οποίον θεωρεί ως αναβάθμισιν δια την ελληνόγλωσσον παιδειαν της περιοχής Φραγκφούρτης, το ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ αμιγούς ελληνικού σχολείου.
Σας θυμίζω ότι ένα μεγάλο μέρος εκ των ψηφοφόρων σας, ανήκει εις τας τάξεις των αποδήμων Ελλήνων και των εν Ελλάδι συγγενών των.
Οι Έλληνες απόδημοι προέρχονται κυρίως από τας περιοχάς όπου εκλέγεσθε, οι δε εν Γερμανία διαβιούντες δεν είναι και τόσον "απόδημοι".
Οι περισσότεροι εξ αυτών θεωρούνται ως "εντός - εκτός" και κατά την λαϊκήν έκφρασιν "με το ένα πόδι στη Γερμανία και με το άλλο στην Ελλάδα".
Επιτρέψατέ μου να σας προειδοποιήσω ότι εις τας επομένας εκλογάς όποτε και εάν αυταί γίνουν, θα χρειασθή να απολογηθείτε εις τους ψηφοφόρους σας ότε ευρεθήτε ενώπιος ενωπίω και θα κριθήτε υπ` αυτών.

Καλούμεν τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως να τοποθετηθούν δεσμευτικώς επί του θέματος της Ελληνογλώσσου Παιδείας του εξωτερικού και να μην επιτρέψουν την ψήφισιν ενός τοιούτου νόμου.
Παρακαλούμεν επίσης να ζητήσουν ονομαστικήν ψηφοφορίαν επί του σχεδίου νόμου.

Τέλος καλούμεν τα ελληνικά ΜΜΕ να αναδείξουν το θέμα και να το θέσουν εις την κρίσιν του Ελληνικού Λαού.

Μετά Τιμής

Δια το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων
των Ελληνικών Σχολείων Φραγκφούρτης



Θεοφάνης Θανάσης