Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Έχει μετανιώσει που δεν παντρεύτηκε;

 

  Η Μαρία Αλιφέρη δεν ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας. Έχει μετανιώσει για αυτή της την επιλογή η ηθοποιός;

«Κάποια πράγματα είναι θέμα συγκυριών. Ο γάμος είναι μια αφορμή για να απεγκλωβίσει κανείς την αγάπη που έχει μέσα του και να προσέξει τον άλλον περισσότερο απ' τον εαυτό του. Δεν είναι το κέντρο του σύμπαντος ο εαυτός μου. Η κάνουλα της αγάπης είναι πάντα ανοιχτή κι ένας γάμος δεν θα πρόσθετε τίποτα περισσότερο. Δεν το έχω μετανιώσει, λοιπόν» δήλωσε η Μαρία Αλιφέρη στο «TVΈθνος».


Και συμπλήρωσε: «Το ίδιο ισχύει και για τα παιδιά. Είμαι δοτική. Το δικό «μου» παιδί, εγωιστικά, δεν μου λέει τίποτα και υπό αυτή την έννοια δεν μου λείπει. Αλλά ένα παιδί όπου μπορώ να προσφέρω πράγματα μου λέει πολλά. Κι έχω δώσει ή δίνω σε τόσα παιδιά, που είμαι... πολύτεκνη».