Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Μαρία Κορινθίου: «Ο Γιάννης ζηλεύει… και εγώ ζηλεύω»

 
 
  Πως αντιδρά η Μαρία Κορινθίου όταν κάποια άλλη γυναίκα προσεγγίζει τον Γιάννη Αϊβάζη και κρίνει πως ξεπερνάει τα όρια;

«Τον θαυμασμό τον καταλαβαίνω. Όμως όταν ξεπερνάει τα όρια και είμαι και δίπλα του και θεωρώ ότι η άλλη γυναίκα δεν με σέβεται, τότε βγαίνω εκτός εαυτού. Μου έχει συμβεί. Την κοίταξα και έφυγε».


Η ίδια όμως νιώθει την ανάγκη να φλερτάρει ή να την φλερτάρουν και πόσο ζηλεύει;


«Δεν έχω ανάγκη να φλερτάρω. Ήταν συνειδητή η απόφαση μου να κάνω οικογένεια. Δεν έχω ανάγκη να επιβεβαιωθώ. Ο Γιάννης ζηλεύει. Και εγώ ζηλεύω και το λέω. Αλλά δεν ψάχνω κινητά».


Πώς ανανεώνει τη σχέση της;


«Δεν κάνω κάτι φοβερό και τρομερό για ν΄ανανεώσω τη σχέση μας. Εξαρτάται την περίοδο, τη στιγμή και τη διάθεση. Ένα παστίτσιο που είναι το αγαπημένο του φαγητό και μου το ζητά συνέχεια, σίγουρα το κάνω!»