Με στόχο την άρση δυσπιστίας των τουριστών...
Δυναμικό άνοιγμα επιχειρεί ο Δήμος Σκοπέλου προς κάθε κατεύθυνση και κυρίως προς τις χώρες του εξωτερικού, προτάσσοντας την φράση «ένα νησί ενάντια στην κρίση». Παρακάμπτοντας το κλίμα αβεβαιότητας που δημιουργεί η οικονομική κρίση, οι αρμόδιοι για την τουριστική προβολή του νησιού, προετοιμάζονται για τις ...
διεθνείς εκθέσεις του Μιλάνου και της Σόφιας, που θα πραγματοποιηθούν παράλληλα, με αφετηρία την 16η Φεβρουαρίου, έχοντας το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί, ακολουθούν οι συμμετοχές στις διεθνείς εκθέσεις του Βελιγραδίου 23-26 Φεβρουαρίου, της Δανίας 24-26 Φεβρουαρίου, του Όσλο, 2-4 Μαρτίου, του Βερολίνου 7-11 Μαρτίου, του Παρισιού 15-18 Μαρτίου, του Βουκουρεστίου 18-21 Μαρτίου, της Μόσχας 21-24 Μαρτίου και της TUR 22-25 Μαρτίου. Η Σκόπελος θα συμμετάσχει με το αντίστοιχο έντυπο και οπτικό υλικό μεταφρασμένο σε διάφορες γλώσσες, έχοντας ως στόχο την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην διάρκεια του καλοκαιριού, αλλά και ευρύτερα.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Δήμου Σκοπέλου κ. Κωνσταντίνος Σκούρας «υπάρχει ένα κλίμα δυσπιστίας από τον ξένο καταναλωτή, λόγω της αβέβαιης κατάστασης που έχει δημιουργήσει η κρίση και στόχος μας είναι να το αναστρέψουμε. Γι’ αυτό τον λόγο, προσθέτει ο ίδιος, το επίκεντρο της καμπάνιας μας στο εξωτερικό, θα είναι το σλόγκαν «ένας τουριστικός προορισμός κόντρα στην κρίση». Στο μεταξύ, έχει ανοίξει ο κύκλος για την εφαρμογή των εκπτωτικών πρωτοβουλιών που εγγράφονται στο σχέδιο δράσης το οποίο έχει καταρτίσει η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής, για την φετινή χρονιά. Η απήχηση είναι πολύ θετική σε όλες τις τάξεις των επαγγελματιών της Σκοπέλου και προβλέπεται, συγκεκριμένα, η συμμετοχή των ξενοδόχων, των ιδιοκτητών ενοικιαζόμενων δωματίων, καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και των εμπορικών καταστημάτων του νησιού.
Σήμερα εξάλλου λήγει η προθεσμία για τον διαγωνισμό που προκήρυξε η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής του Δήμου Σκοπέλου σχετικά με το νέο σλόγκαν του νησιού και σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει μεγάλη συμμετοχή. Βασικός στόχος των γενικότερων πρωτοβουλιών που αναπτύσσονται στο τουριστικό πεδίο είναι η προβολή του νησιού και προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και οι επικεφαλής της Σκοπέλου. Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι ο συγκεκριμένος τομέας κατέχει εξέχουσα θέση και στον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου, ενώ σύμφωνα με τις θέσεις που διατυπώνονται, βασικός παράγοντας για την οικονομική ενίσχυση της Σκοπέλου είναι η ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, καθώς και η βελτίωση των υπαρχουσών υποδομών εστίασης, διανυκτέρευσης (χωρίς να είναι απαραίτητο να κατασκευαστούν περισσότερες κλίνες) και παροχής υπηρεσιών.
ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ
taxydromos.gr