Την διαφημιστική δαπάνη για τον έντυπο Τύπο φαίνεται ότι θα ξεπεράσει η διαδικτυακή διαφήμιση στις ΗΠΑ σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις. Όπως αναφέρει μελέτη που δημοσίευσε το emarketer, οι σχετικές δαπάνες για το 2012 θα αγγίξουν τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για αύξηση που ξεπερνά το 23% σε σχέση με το 2011 και σηματοδοτεί φυσικά ακόμη πιο έντονα τη παγκόσμια στροφή προς τη ψηφιακή οικονομία.
Ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός χρηστών του διαδικτύου και η διεισδυτικότητα των ειδήσεων του, καθώς και η μεγέθυνση του κύκλου εργασιών της όπως είναι φυσικό θα έχει ως συνέπεια την ανάγκη για ακόμη μεγαλύτερη προβολή. Προβολή που μεταφράζεται καταρχάς σε online διαφήμιση και δευτερευόντως σε επικοινωνία μέσα από τον κοινωνικό ιστό.
Την ίδια στιγμή, ο συμβατικός Τύπος δεν φαίνεται να ακολουθεί αντίστοιχη πορεία. Σε αντίθεση με την τηλεόραση που, προς το παρόν, φαίνεται να μην επηρεάζεται, τα έντυπα χάνουν σταθερά μερίδιο από την διαφημιστική πίτα. Μέχρι το 2014 μάλιστα