Γράφει η αναγνώστρια Α.Μ.
Σήμερα αποκαλύπτω το απίστευτης σύλληψης σχέδιο της υπουργού και των 120 συνεργατών της!!!! για το πώς θα μπορούσε το υπουργείο να εξοικονομήσει εύκολα και απλά μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ από τη μείωση των σχολικών μονάδων και του ανθρώπινου δυναμικού.
Άλλωστε, η εξαίρετη υπουργός μας που αναμφίβολα η εκπαιδευτική της πολιτική και το «καινοτόμο» και «αποτελεσματικό» έργο της θα μνημονεύονται για πολλές γενιές ακόμη, έχει αποδείξει ότι στηρίζει κάθε «ουσιώδη» πρόταση που έχει να κάνει με απολύσεις, περικοπές, καταργήσεις, συγχωνεύσεις, εφεδρείες κλπ.
Να λοιπόν σε αποκλειστική πρώτη παρουσίαση το ριζοσπαστικό σχέδιο της :
α) Το πρώτο μέτρο έχει να κάνει με μια δραστική μείωση της τάξης του 50% στους εκπαιδευτικούς που θα προέλθει από το γεγονός ότι πλέον, κάθε μεσοτοιχία ανάμεσα σε δύο τάξεις θα γκρεμίζεται οπότε ο ίδιος εκπαιδευτικός που δίδασκε σε 30 μαθητές, τώρα θα διδάσκει σε 60!!! Έτσι λοιπόν χρειαζόμαστε τους μισούς μόνο από τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς.
β) Αν πάλι αυτό το μέτρο αυτό δεν αποδώσει τότε υπάρχει η σκέψη να γίνονται τα μαθήματα στο Γυμναστήριο του σχολείου που χωρά και όλες τις τάξεις μαζί και επιπλέον μπορεί το μάθημα να γίνει από ένα και μόνο καθηγητή με τη χρήση μικροφωνικής.
Άρα, άλλο ένα 25 % των εκπαιδευτικών δεν χρειάζονται. Φθάσαμε λοιπόν με δύο πολύ απλές κινήσεις στη μείωση των εκπαιδευτικών κατά 75% !!!
γ) Όσο αφορά δε το ωράριο των εκπαιδευτικών υπάρχουν οι εξής σκέψεις :
1. Σε όσες περιπτώσεις υπάρχουν συστεγαζόμενα σχολεία που λειτουργούν πρωί και απόγευμα, έχει πέσει στο ¨οβάλ¨ τραπέζι της υπουργού η πρόταση, όσοι εκπαιδευτικοί διδάσκουν στον πρωινό κύκλο να παραμένουν για διδασκαλία και το απόγευμα αφού πρώτα φέρουν μαζί τους και κανά ταπεράκι από το σπίτι τους για να γευματίσουν στα γρήγορα στο γραφείο των καθηγητών. Έτσι, θα διδάσκουν τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα και θα ικανοποιήσουν το μένος και των άλλων κλάδων αλλά και της ίδιας της υπουργού που τους θεωρεί τεμπέληδες και άχρηστους...
2. Στις περιπτώσεις πάλι που δεν θα υπάρχει απογευματινός κύκλος, έχει γίνει η πρόταση, με το κουδούνι του σχολάσματος κάθε εκπαιδευτικός να πιάνει σκούπα, τσάπα, βούρτσα και μυστρί και να ασχολείται με την καθαριότητα, φτιάχνοντας και διάφορα μερεμέτια παράλληλα στο σχολικό συγκρότημα για κανά τρίωρο ακόμη. Έτσι και όλα στο σχολείο θα λειτουργούν ρολόι, αλλά και άσκοπα έξοδα σε τεχνικά συνεργεία δεν θα γίνονται.
δ) Όσο αφορά δε τις σχολικές μονάδες, υπάρχει άμεσο σχέδιο για μείωση τους στο ένα τρίτο μόλις για κάθε νομό έτσι ώστε να μειωθούν κατά 65% τα λειτουργικά έξοδα. Πώς θα γίνει αυτό; Μα θα δοθούν κίνητρα στους μαθητές να φύγουν από την Ελλάδα που στο κάτω, κάτω δεν έχουν και κανένα μέλλον και να ολοκληρώσουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τους σε χώρες που στο τέλος έτσι και αλλιώς εκεί θα καταλήξουν μετανάστες για δουλειά. Μάλιστα προτείνονται ιδιαίτερα η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ολλανδία και η Αυστρία Έτσι, και την κουλτούρα της χώρας αλλά και τη γλώσσα της θα γνωρίσουν πολύ νωρίς, αλλά πιο πολύ, θα αποκτήσουν και τα εφόδια που το «νέο» διαδραστικό και «καινοτόμο» σχολείο της υπουργού και των 120 συνεργατών της δεν μπορεί να τελικά να τους προσφέρει …
Τέλος, και λίγο πριν το ασύλληπτα μεγαλόπνοο σχέδιο της υπουργού μας και των 120 συνεργατών της τεθεί σε εφαρμογή, έρχεται αίφνης μετά τα τελευταία γκάλοπ που τη δείχνουν να έχει πιάσει πάτο, η απονενοημένη ανακοίνωση της Άννας «ότι πιθανόν να μην ξαναθέσει υποψηφιότητα για βουλευτής στις επόμενες εκλογές» να συνταράξει συθέμελα όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο που βλέπει ότι ενώ πραγματικά βρέθηκε ένας «άνθρωπος» με «σθένος», «βούληση» και «σχέδιο» να τα «αλλάξει όλα άνθρωπο τον άνθρωπο», για προσωπικούς λόγους (έγκυρες πληροφορίες θέλουν την υπουργό να μετακομίζει στο Λονδίνο για να μαγειρεύει και καθαρίζει στο παιδί της που σπουδάζει εκεί) τα πάντα θα καταρρεύσουν σαν χάρτινος πύργος και μαζί οι «ελπίδες» ενός λαού για μια νέα μεγάλη περίοδο ¨Εθνικής Αναγέννησης και Διαφωτισμού¨ !!!!!
Α.Μ.