Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Το ελληνικό περίπτερο γιορτάζει με 101 κεράκια


   




   Υπενθυμίζεται ότι η Ένωση Επαγγελματιών Καπνοπωλών Περιπτερούχων Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης είναι το παλαιότερο σωματείο στον κλάδο των περιπτερούχων με έτος ίδρυσης το 1965 και πλούσια δράση όλα αυτά τα χρόνια.
Εκατόν ένα χρόνια μετά τη λειτουργία του πρώτου περιπτέρου στην Ελλάδα (σσ. το 1911 στην οδό Πανεπιστημίου), το περίπτερο παραμένει αποκλειστικά ελληνικός θεσμός, εξελιγμένος και ταυτόχρονα αναλλοίωτος, αποτελώντας ένα εμπορικό, κοινωνικό αλλά και πολιτισμικό στοιχείο για τη χώρα, όπως αναφέρει το newsit.gr
Με αφορμή την επέτειο αυτή, το δίκτυο μικρών σημείων λιανικής kiosky’s υπό την αιγίδα της Ένωσης Επαγγελματιών Καπνοπωλών Περιπτερούχων Τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης και πολλών εταιρειών με καταναλωτικά προϊόντα που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο περίπτερο, θα πραγματοποιήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου σειρά από ειδικές ενέργειες κι εκδηλώσεις.
Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να αναγνωριστεί η σημασία αυτής της εμπορικής δραστηριότητας, παράλληλα να μάθουν οι νεότεροι και να θυμηθούν οι παλαιότεροι για τη μεγάλη ιστορία, που έχει το μικρό αυτό σημείο πώλησης μικροπροϊόντων.
Στο πλαίσιο των δράσεων εντάσσεται και η έκδοση επετειακού λευκώματος με σπάνιο φωτογραφικό υλικό και αναφορές σε ιστορικές περιόδους, τόσο για το περίπτερο όσο και για την ελληνική κοινωνία. Επιπλέον, θα πραγματοποιηθούν ανοικτά δρώμενα για τους καταναλωτές, σε διάφορα σημεία της Αθήνας που έχει παρουσία το δίκτυο της kiosky’s και όχι μόνο.
Η ιδέα του δικτύου kiosky’s αποτελεί πρωτοβουλία της εταιρείας ΜΟΥΧΑΛΗΣ ΑΕ, που ξεκίνησε το 2007, με στόχο την ανάπτυξη ενός πρότυπου δικτύου μικρών σημείων λιανικής (περίπτερα – ψιλικά – μίνι μάρκετ), τα μέλη του οποίου δηλώνουν ότι θα προασπίσουν την ανταγωνιστικότητά τους με κύριους άξονες την οργάνωση της εμπορικής λειτουργίας τους, την αναβάθμιση των υποδομών και τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών τους, την ανάπτυξη ολοκληρωμένων συνεργασιών και συνεργειών με τις προμηθεύτριες εταιρείες του κλάδου και πάνω απ’ όλα την ανάπτυξη μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης προς τον τελικό καταναλωτή.