Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΑ


Μετά από ώριμη σκέψη και με το γεγονός ότι η κατρακύλα της ΔΗΜΑΡ στο πολιτικό προσκήνιο  με έβγαλε από τις πολιτικές εξελίξεις, 
θα ήθελα να εξηγήσω αυτήν μου την τοποθέτηση.
Σαν πολιτικό ων ήθελα σε κάθε περίπτωση να είμαι μέσα στις πολιτικές εξελίξεις. Τώρα για να εξηγηθούμε και καλύτερα δεν έπαψα ποτέ μου να είμαι Αριστερός και με την νέα έννοια που μπαίνει στα πολιτικά πράγματα από τις εξελίξεις.
Το ΚΚΕ δεν πάει με την σύγχρονη Αριστερά στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Διαχωρίζει την θέση του με την παλαιό-κομματική Αριστερά που είναι περιθωριοποιημένη.
Επίσης έχουμε να κάνουμε και μια άλλη πολιτική ανάλυση σαν άτομο είμαι πατριώτης αλλά όχι εθνικιστής και τώρα πάμε να κάνουμε τον διαχωρισμό που αλλάζει όλα τα πράγματα.
ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ:Είναι εκείνος που σκοτώνει σε πολέμους, λαούς και  καίει  πατρίδες για να επικρατήσει αυτός, ενώ
ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ: Είναι εκείνος που σκοτώνεται για την πατρίδα και δεν είναι ΕΠΕΚΑΤΑΤΙΣΤΗΣ.

Αρα  είμαι λοιπόν ξεκάθαρος σε ότι έχει να κάνει με τις επιλογές μου. Όταν μιλήσαμε με τον Γιάννη Δημαρά του είπα ότι θα λέω 
αυτά που πιστεύω και σε κάθε περίπτωση δεν ενσωματώνομαι, αλλά πάω σαν προσωπικότητα και μάλιστα με τα αναφέρετο δικαίωμα να λέω πάντα την άποψη μου.
Έτσι ανέλαβα την Οργάνωση Εκλογικού Αγώνα όλης της Πιερίας με την ευθύνη να στήσω τις οργανώσεις σε Νομαρχιακό επίπεδο για την ΔΗΜΑΡ 
που συνεργάζεται με τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
κατόπιν όλων αυτών στην Πιερία στηρίζουμε τον Βουλευτή Πιερίας Ευγένιο Παπαδόπουλο... και πάμε και για δεύτερη έδρα!!!
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΎ
ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΙΕΡΙΑΣ
ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΏΝ