Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Αναστασία Σιδηροπούλου: Έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο!


Αναστασία Σιδηροπούλου: Έτοιμη να κατακτήσει τον κόσμο!



  Η Αναστασία Σιδηροπούλου ετοιμάζεται να κατακτήσει ξανά τον κόσμο της ομορφιάς. 



Το πανέμορφο μοντέλο που το 2010 στέφθηκε Μiss Tean World πριν από λίγες μέρες δέχτηκε πρόταση από τον Βασίλη Πρεβελάκη να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διεθνή διαγωνισμό «Miss World».




«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη! Είναι μεγάλη τιμή για μένα η πρόταση που μου έκανε ο Βασίλης Πρεβελάκης. Είναι η δεύτερη φορά που θα εκπροσωπήσω τη χώρα μου σε έναν τόσο καταξιωμένο διαγωνισμό. Την πρώτη φορά τα κατάφερα και θέλω πολύ όχι μόνο να πάω, αλλά και να διακριθώ - ειδικά τώρα που η χώρα μας δεν έχει πολύ καλή εικόνα στο εξωτερικό. Παρ’ όλα αυτά είναι πολύ δύσκολο μια διάκριση, γιατί έχω να συναγωνιστώ εκατόν τριάντα κοπέλες» δήλωσε η μελαχρινή καλλονή στην «Espresso». 



O διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στα μέσα Αυγούστου στην Κίνα και αν όλα πάνε καλά, η Αναστασία θα αναχωρήσει στις 20 Ιουλίου από την Ελλάδα. 

«Δεν έχω ιδιαίτερο άγχος γιατί πάω κυρίως για την εμπειρία και το ταξίδι. Δεν έχω πολλές ελπίδες να κερδίσω στον διαγωνισμό γιατί είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα» λέει. Η Αναστασία είναι 19 ετών και σπουδάζει Οδοντιατρική στη Σλοβακία. Τελείωσε το δεύτερο έτος και ετοιμάζεται για το τρίτο.

«Είναι πάρα πολύ ήσυχη πόλη. Καμία σχέση με την Ελλάδα. Η ζωή εκεί είναι πιο φθηνή, το πανεπιστήμιο είναι πάρα πολύ καλό και έχουμε πολλούς Ελληνες. Παράλληλα, τον ελεύθερό μου χρόνο εκεί ασχολούμαι και με το modeling. Πρόσφατα μάλιστα φωτογραφήθηκα για το εξώφυλλο γνωστού περιοδικού. Είναι ενθουσιασμένοι μαζί μου, αλλά και εγώ μαζί τους. Θέλω πολύ να πάρω το πτυχίο μου, γιατί μετά θέλω να κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Αμερική» δήλωσε η Αναστασία Σιδηροπούλου στην «Espresso».

Espressonews.gr