Δ. Ψωμιάδης: "Ο Σαρρής θα κατέβει γιατί έχει πάρει το δαχτυλίδι"! 

  Ο υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ Διονύσης Ψωμιάδης, ο οποίος εκτελεί χρέη περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, μίλησε για τις επικείμενες εκλογές στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ FM 105,8.

Τα κυριότερα από αυτά που είπε είναι τα ακόλουθα:

Για το πόσοι θα διεκδικήσουν την προεδρία της ΕΠΟ: Θα μείνουμε δύο ή τρεις στο τέλος. Γιατί ενδιαφέρονται τόσοι πολλοί για μία θέση που δεν είναι αμειβόμενη; Υπάρχουν παράγοντες που βλέπουν το ποδόσφαιρο σαν μεροκάματο και δεν εννοώ τους Πιλάβιο, Γκαγκάτση και Σαρρή Εγώ το βλέπω σαν έρωτα. O Σαρρής θα κατέβει γιατί έχει πάρει το δαχτυλίδι από τον Ολυμπιακό. Ο Γκαγκάτσης ή ο Πιλάβιος θα αποχωρήσουν. Εγώ δεν έχω προστάτες. Εχω τα πιο πολλά ένσημα στο χώρο.
Για τα αποτελέσματα των προεκλογικών περιοδειών που κάνει: Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι από τις εφτά Ενώσεις που ανήκουν στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, την οποία διοικώ, οι τρεις θα με ψηφίσουν και οι τέσσερις δεν θα με ψηφίσουν με τίποτα. Ολοι λένε ότι θέλουν την κάθαρση, αλλά όταν φτάνουν μπροστά στην κάλπη ψηφίζουν την ακαθαρσία.

Για τους Πιλάβιο και Γκαγκάτση:
Εχουν προστάτες. Δεν εννοώ κάποια ΠΑΕ. Προστάτης μπορεί να είναι πολιτικό και οικονομικό μέσο. Κανένας δεν προχωράει μόνος τους. Ο Πιλάβιος θέλει να σιγουρευτεί για να κατέβει, αλλά όταν πας στον πόλεμο όπως έχει πει ο Καζαντζάκης δεν πρέπει να αναρωτιέσαι αν νικήσεις, ή αν χάσεις μόνο να πολεμάς. Εγώ βάζω υποψηφιότητα γιατί είμαι άνθρωπος.

Για τα κριτήρια με τα οποία ψηφίζουν οι ενώσεις:
Το μόνο που ενδιαφέρει κάποιους ειναι να ακουμπάνε σε προστάτες. Δεν μπορώ να τα βάλω με τον Μαρινάκη. Μόνο το κράτος θα μπορούσε να αλλάξει κάποια πράγματα στο ποδόσφαιρο, αλλά αυτή η κυβέρνηση νομίζω ότι δεν μπορεί, παρά το γεγονός ότι για πρώτη φορά στηρίζεται από τρία "μεγάλα" κόμματα.

Για την Εθνική Ομάδα και τον Φερνάντο Σάντος:
Οι περισσότεροι παίκτες παίζουν στο εξωτερικό. Ο Σάντος είναι καταπληκτικός προπονητής, αλλά εμένα δεν μου κάνει γιατί δεν είναι Ελληνας. Υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι Ελληνες προπονητές.

Για τις προτάσεις του σχετικά με το ποδόσφαιρο και για τους λόγους για τους οποίους πρέπει να τον ψηφίσουν οι ενώσεις:
Εχω τις περισσότερες γνώσεις για το ποδόσφαιρο και είμαι άνθρωπος του αθλητισμού. Το επαγγελματικό ποδόσφαιρο πεθαίνει πρέπει να γίνει αναδιάρθρωση με 16 αμιγώς επαγγελματικές ομάδες στην Α' Εθνική, δύο ομίλους στην Β' Εθνική που θα γίνει ημιεπαγγελματική κατηγορία, τέσσερις ομίλους στην Γ' Εθνική που θα γίνει ΤΑΠ και κατάργηση της Δ' Εθνικής για να δοθεί ζωή στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχουν παράγοντες για αυτό κυνηγάμε Σείχιδες. Στο τέλος θα ερθουν ξένοι παράγοντες.
 http://www.soccerplus.gr