Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Θ.Π. : Μα τόση υποκρισία επιτέλους για την τράπεζα αίματος ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ;

 
   Επειδή κάποιοι συνεχίζουν να κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν, εγώ θα θέσω ένα απλό ερώτημα και ας βγει οποιοσδήποτε "θιγμένος", "αγανακτισμένος" να μου απαντήσει.
 Ερώτηση λοιπόν. Εάν εγώ αύριο πάω στην τράπεζα και ανοίξω έναν λογαριασμό στο όνομα μου και κάνω κατάθεση 100 ευρώ,ας πούμε,υπάρχει κάποιο πρόβλημα; Αυτά τα 100 ευρώ είναι ή δεν είναι δικά μου; Τα κάνω άτι θέλω και όποτε θέλω εγώ; Μπορεί να με κατηγορήσει κανένας για οτιδήποτε αποφασίσω γιαυτά τα λεφτά; Υπάρχει περίπτωση αν θελήσει κάποιος ένα δάνειο, 100 ευρώ π.χ, να ζητήσει το συγκεκριμένο χαρτονόμισμα το οποίο έκανα εγώ κατάθεση; Δεν θα του δώσει η τράπεζα ένα οποιοδήποτε χαρτονόμισμα;
Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και με το αίμα,ρε μάγκες,και απορώ γιατί συνεχίζετε αυτήν την βλακεία περί ρατσισμού. Λογιστικά και μόνον το αίμα αυτό είναι της Χρυσής Αυγής. Είναι στον "λογαριασμό" της πως να το πούμε αλλιώς;
Και στην τελική...κάντε κι εσείς κάτι αντίστοιχο ΓΙΑ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ή ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ αν θέλετε. Ιδού η Ρόδος...
Θ.Π