Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Γουόκερ: «Πρόκληση η μετεγγραφή μου στον ΠΑΟ»


 
  Στην Αθήνα αφίχθη το μεσημέρι της Πέμπτης για λογαριασμό της ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού ο Τζόσουα Γουόκερ.

Ο Αμερικανός διεθνής ακραίος, που αποτελεί το τελευταίο μετεγγραφικό απόκτημα του «τριφυλλιού», στις πρώτες δηλώσεις του επί ελληνικού εδάφους, εμφανίστηκε ενθουσιασμένος με τη μετεγγραφή του στους «πράσινους».


«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα, είναι πολύ όμορφη χώρα. Για μένα η μετεγγραφή μου στον Παναθηναϊκό αποτελεί πρόκληση, δεδομένου ότι η νέα μου ομάδα ότι είναι ένας ιστορικός σύλλογος. Θέλω πραγματικά να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή», είπε αρχικά ο Γουόκερ και συνέχισε:

«Έχω δει φωτογραφίες, έχω δει βίντεο και θέλω να το ζήσω αυτό. Ο κόσμος δίνει ενέργεια. Υπόσχομαι ότι θα δουλέψω σκληρά και αυτό θα φανεί μέσα από τις προπονήσεις και στα παιχνίδια. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ μαζί με τους συμπαίκτες μου για τον Παναθηναϊκό τη φετινή σεζόν».