Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Θεανώ: Μιλάει για τη μάχη της με τον καρκίνο











Μια απίστευτη ιστορία εκμυστηρεύτηκε η Θεανώ σε πρόσφατη συνέντευξή της, η γνωστή τραγουδίστρια είχε διαγνωστεί με καρκίνο, έδωσε μάχη για τη ζωή της μαζί με τους γιατρούς και κατάφερε να βγει νικήτρια.

Ταυτόχρονα όμως διαγνώστηκε και ο αδερφός της, αλλά και μια πολύ καλή της φίλη με καρκίνο.


Η φίλης της δυστυχώς δεν τα κατάφερε.


«Δυστυχώς. Πριν έξι μήνες, έχασα την κολλητή μου, Γιάννα Χατζημιχάλη ,που ήταν μοντέλο και ηθοποιός. Αυτή η αρρώστια δεν κάνει διακρίσεις. Έρχεται χωρίς να το πάρεις χαμπάρι. Πρέπει να έχεις θάρρος υπομονή, δύναμη, πίστη και ελπίδα».


Πως αντέδρασε όταν έμαθε τα δυσάρεστα νέα για τον αδερφό της;


«Στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Ξέρω πώς είναι του δίνω συμβουλές και κουράγιο, όσο μπορώ, για να αισθάνεται καλύτερα».


Η φίλη της δεν την είχε ενημερώσει για την ασθένειά της, επειδή δεν ήθελε να την φορτίσει συναισθηματικά, όσο έκανε θεραπεία:


«Ναι. Το είπε στη μητέρα μου και την έβαλε να ορκιστεί ότι δεν θα μου έλεγε τίποτα. Επειδή εκείνη την περίοδο ολοκλήρωνα τη θεραπεία μου, δεν έπρεπε επʼ ουδενί να στενοχωρηθώ. Ήξερε ότι αυτό θα ήταν καταστροφικό για την ψυχολογία μου. Επέλεξε να μην μου το πει. Με έχει σοκάρει ο χαμός της. Ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει».


Πότε έμαθε τελικά για την ασθένεια της φίλης της;


«Το έμαθα από την οικογένειά της την ημέρα που "έφυγε". Με ειδοποίησαν για την κηδεία. Ομολογώ ότι, κάθε φορά που χτυπά το τηλέφωνο, τώρα πια φοβάμαι για το τι θα ακούσω. Ίσως η Γιάννα να μην ήθελε να τη δω σε αυτή την κατάσταση. Το έκανε για να με προστατεύσει. Το καταλαβαίνω γιατί, όταν αρρώστησα απομακρύνθηκα από τους πάντες και τα πάντα».


ΠΗΓΗ: Εγώ