Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Α.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ : «Διευκρίνιση σχετικά με τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί για τον αγώνα ΠΑΟΚ-Ραπίντ»

        Η Βουλευτής Β΄ Αθηνών της Ν.Δ.  Αννα Καραμανλή έκανε την παρακάτω δήλωση, σχετικά με τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί από Ερώτηση της στην Βουλή σχετικά με την αντιμετώπιση της αθλητικής βίας:

«Παρά τις ανακρίβειες που έχουν γραφεί, η ουσία της επίκαιρης ερώτησης μου σε καμία περίπτωση δεν στρεφόταν εναντίον του ΠΑΟΚ.  Αντίθετα, στην Ερώτηση μου ζητούσα να μάθω γιατί συνελήφθησαν μόνο 7 οπαδοί της Ραπίντ, ενώ έπρεπε να συλληφθούν περισσότεροι (οπαδοί της Ραπίντ), αφού ως γνωστόν αυτοί ευθύνονταν για τα επεισόδια.
 
Μίλησα επίσης για βαρειά ποινή με την οποία τιμωρήθηκε ο ΠΑΟΚ. Το κύριο θέμα όμως της ερώτησης μου προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού, είναι εάν χρησιμοποιούνται οι κάμερες ασφαλείας στα γήπεδα, για τις οποίες έχουν σπαταληθεί εννέα εκατομμύρια ευρώ του Ελληνικού λαού. Αναφέρθηκα στους αγώνες Ραπίντ-ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκού – Ολυμπιακού (18/3) γιατί απλούστατα ήταν οι τελευταίοι αγώνες που παρατηρήθηκαν επεισόδια. Με την παρέμβαση μου, προσπάθησα τελικά να λειτουργήσω σε όφελος των Ελληνικών ομάδων που τιμωρούνται άδικα από την UEFA, επειδή δεν λειτουργούν οι νόμοι που φτιάχνουμε .   Και δεύτερον, σκοπός μου ήταν και είναι να προστατεύσω τα χρήματα του Ελληνικού λαού που πάντα αυτός πληρώνει την ..”νύφη”. Τέλος πληροφορώ τους φίλους του ΠΑΟΚ ότι παραμένω φανατική Θεσσαλονικιά και πάντα θα προσπαθώ να είμαι δίπλα στις ομάδες της συμπρωτεύουσας. Να κοιτάζουν λοιπόν να ενημερώνονται καλύτερα για την δράση μου και να μην βλέπουν το δένδρο αντί για το δάσος!»
Πολιτικό Γραφείο Άννας Καραμανλή
Βουλευτού Β’ Αθηνών – Ν.Δ.
Μεσογείων 10 11526 Αθήνα.
Τηλ: 2107716626, Φαξ: 2107716673, Email: karamanlia@yahoo.gr