Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Γιώργος Καπουτζίδης: «Μεγάλη υπόθεση το μαγείρεμα»

 

  Ο Γιώργος Καπουτζίδης έχει μάθει τα μυστικά της κουζίνας και πλέον φροντίζει ο ίδιος για τα γεύματά του. Τι είναι όμως αυτό που τον αγχώνει περισσότερο;

-Έχεις γίνει καλύτερος μάγειρας μετά την περσινή τηλεοπτική εμπειρία σου με τον Αλέξανδρο Παπανδρέου;


«Βέβαια, αλίμονο! Σας κάνω το τραπέζι και γλείφετε τα δάχτυλά σας! Από πέρυσι τα κάνω αυτά. Αλλά το βασικό είναι ότι έχει αλλάξει η καθημερινότητά μου. Πηγαίνω στο σούπερ μάρκετ, ψωνίζω και μετά γυρίζω σπίτι να μαγειρέψω. Δεν είναι η πρώτη λύση το ντελίβερι, ενώ το να μαθαίνεις να μαγειρεύεις είναι μεγάλη υπόθεση».

-Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν τουλάχιστον 15 εκπομπές μαγειρικής στον αέρα της ελληνικής τηλεόρασης. Όλη η Ελλάδα μαγειρεύει;


«Η αλήθεια είναι ότι πριν μάθω να μαγειρεύω δεν έβλεπα τέτοιες εκπομπές. Τώρα βλέπω και κολλάω. Προφανώς είναι κάτι που αρέσει και είναι και χαλαρωτικό. Μου αρέσει να μαγειρεύω για μένα αλλά και για τους φίλους μου. Είναι, βέβαια, φοβερά αγχωτικό όταν κάνω τραπέζια στο σπίτι μου. Δεν χαλαρώνω ποτέ, είμαι αγχωμένος και δεν τρώω και τίποτα!»

  TV Έθνος