Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Επτά στους δέκα δέχονται δώρα που δεν τους αρέσουν


Δεν έχει εισαχθεί τίτλοςΖούμε σε μια άκρως καταναλωτική κοινωνία, η οποία συχνά το παρακάνει. Αυτό πιστοποιούν και...

τα σοκαριστικά στοιχεία μιας πρόσφατης έρευνας της Marks & Spencer που έγινε πρόσφατα στη Μεγάλη Βρετανία και αφορά τα χριστουγεννιάτικα δώρα και το πού καταλήγουν.

Σύμφωνα λοιπόν με τα ευρήματά της, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι πήραν χριστουγεννιάτικα δώρα που δεν τους άρεσαν. Από αυτούς το 27% τα πέταξαν στα σκουπίδια: το ποσοστό αυτό αντιστοιχεί σε 15 εκατομμύρια Βρετανούς και σίγουρα ο αριθμός αυτός τρόμαζει. Ευτυχώς (;) ένα 34% τα ξαναχάρισε (αν και κανείς δεν γνωρίζει αν τελικά έπιασαν τόπο και πόσα από αυτά πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων). Τέλος, οι τρεις στους πέντε κράτησαν τα δώρα που δεν τους άρεσαν, καταχωνιάζοντάς τα κάπου, για να μην πληγώσουν αυτούς που τους τα χάρισαν.

Με οδηγό αυτή την έρευνα η Marks & Spencer σε συνεργασία με την οργάνωση Oxfam ξεκίνησε μια εκστρατεία για να δώσει στα δώρα που... ατύχησαν μια δεύτερη ευκαιρία. Ετσι οι καταναλωτές μπορούν είτε να τα ανταλλάξουν είτε να τα δώσουν στην οργάνωση για να τα προωθήσει εκείνη σε ανθρώπους σε ανάγκη.

Εχοντας λοιπόν στο νου αυτά τα στοιχεία, την επόμενη φορά που θα πάρουμε κάποιο δώρο που δεν μας αρέσει, ας σκεφτούμε διπλά για το πού θα καταλήξει. Σίγουρα η χωματερή είναι η χειρότερη επιλογή...

parapolitika