Τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ άνοιξε χθες το υπουργείο Ανάπτυξης με τρεις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στην Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου. Έως το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2013 αναμένεται να ανάψει το «πράσινο φως» από την Κομισιόν σε ό,τι αφορά στο θέμα των κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ ώστε να ξεκινήσει η σχετική διαδικασία. Οι τρεις ρυθμίσεις προβλέπουν τα εξής:
 
Aπόσχιση του κλάδου συντήρησης τροχαίου υλικού από τον ΟΣΕ και ίδρυση της εταιρείας συντήρησης ROSCO του ελληνικού δημοσίου. Κύριες δραστηριότητες της ROSCO θα είναι η παροχή σε τρίτους υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής του τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς, αλλά και η διαχείριση και η εκμίσθωση τροχαίου υλικού σε τρίτους. Ουσιαστικά η ROSCO θα απορροφήσει τον κλάδο συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ (Γενική Διεύθυνση Συντήρησης Τροχαίου Υλικού) όπως αυτή ορίζεται στον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του οργανισμού.Aπόσχιση της ΓΑΙΑΟΣΕ, της εταιρείας διαχείρισης της σιδηροδρομικής ακίνητης περιουσίας, από τον ΟΣΕ και ανεξαρτητοποίηση της το ταχύτερο δυνατόν. Το ελληνικό δημόσιο αναλαμβάνει την περιουσία ως αντάλλαγμα για την ανάληψη του χρέους του ΟΣΕ.Mεταβίβαση χωρίς αντάλλαγμα του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ στο Δημόσιο ή σε φορέα του Δημοσίου τους επόμενους δύο μήνες για εμπορική εκμετάλλευση.