Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Μορφέσης: «Υπερήφανος για τα κορίτσια μου»

   


  Την υπερηφάνεια του για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την Εθνική πόλο Νεανίδων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Περθ εξέφρασε ο προπονητής της «γαλανόλευκης», Γιώργος Μορφέσης.


«Είμαι ευτυχισμένος. Είναι η δεύτερη φορά που κερδίζω ως προπονητής μετάλλιο χρυσό σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα και γι αυτό είμαι υπερήφανος που δούλεψα με τις δύο αυτές ομάδες. Είμαι υπερήφανος για τα κορίτσια. Έχουν ταλέντο και το έδειξαν και πέρυσι στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Μαδρίτης. Το μέλλον τους ανήκει», ήταν τα λόγια του Μορφέση.

Από την πλευρά της η Ελευθερία Πλευρίτου, που μαζί με την Χρυσούλα Διαμαντοπούλου συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερη 7άδα της διοργάνωσης, υπογράμμισε: «Στόχος μας ήταν το χρυσό. Είναι η πρώτη μου συμμετοχή σε τέτοια διοργάνωση και είμαι υπερήφανη για ότι πετύχαμε. Είναι υπέροχο να μοιράζεσαι με την αδελφή σου (σ.σ: Μαργαρίτα) τέτοια επιτυχία. Θέλω να αγωνιστώ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 και πραγματικά το ελπίζω ότι μπορεί να γίνει».