Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Στον τόπο του εγκλήματος

 


  

  


     Η πρώην σύζυγος του στρατιώτη Lee Rigby, που δολοφονήθηκε άγρια από δύο Βρετανούς πολίτες, νιγηριανής καταγωγής στη μέση του δρόμου στο ανατολικό Λονδίνο προ τριημέρου, με δάκρυα στα μάτια επισκέφθηκε σήμερα τον τόπο του εγκλήματος για να αφήσει λίγα λουλούδια.   

Μαζί με την Rebecca, με την οποία ο δολοφονηθείς είχε πρόσφατα χωρίσει, ήταν η μητέρα του αδικοχαμένου άνδρα, Lyn, ο πατριός του, Ian οι οποίοι συγκινημένοι αντίκρισαν χιλιάδες ανθοδέσμες και μηνύματα που είχαν αφήσει πολίτες, ως φόρο τιμής στον στρατιώτη.
Η άφιξή τους στο Woolwich έγινε στις 14.20 ώρα Ελλάδας (12.20 τοπική ώρα).


Μία ημέρα πριν, η σύντροφος και αρραβωνιαστικιά του αδικοχαμένου Rigby, Aimee West, μετέβη στον τόπο του φονικού όπου συγκλονισμένη από τον πρόωρο θάνατο του αγαπημένου της, άφησε μία ανθοδέσμη κι ένα σημείωμα που ανέγραφε:

Στον αγαπημένο μου, υπέροχο, έξοχο αρραβωνιαστικό: Θα είσαι για πάντα στην καρδιά μου και ξέρω πως θα είσαι ο φύλακας άγγελός μου. Αναπαύσου εν ειρήνη μωρό μου. Όλη μου η αγάπη, για πάντα σε εσένα, η πριγκίπισσά σου».