



Ο πρώην Βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Ευγένιος Παπαδόπουλος στο
Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στο συνέδριο του κινήματος, συζήτησε την
πολιτική επικαιρότητα με τους βουλευτές κκ Χαϊκάλη, Καπερνάρο και Κουίκ
καθώς επίσης και με τον Πρόεδρο Πάνο Καμμένο τις εξελίξεις στην Πιερία
και τα προβλήματα του Νομού....