Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Πολ Γουόκερ: H κόρη μου είναι μισή Ελληνίδα

Πολ Γουόκερ: H κόρη μου είναι μισή Ελληνίδα






  


   Ο πρωταγωνιστής της ταινίας "Fast & Furious" Πολ Γουόκερ μιλάει αποκλειστικά στο Γιώργο Σατσίδη και στην εκπομπή "Movies & Stars" του MTV Greece που θα προβληθεί Τετάρτη βράδυ στις 20.00. 

Ο ξανθός Καλιφορνέζος που καίει καρδιές σε ολόκληρο τον πλανήτη από το πρώτο κιόλας φιλμ των "Μαχητών των Δρόμων" αποκαλύπτει ότι η σύζυγός του είναι μισή Ελληνίδα και μισή Σουηδέζα.
"Θεωρώ την κόρη μου μισή Ελληνίδα, η μητέρα της λέγεται Σωτηροπούλου. Έχω έρθει στην Αθήνα στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και έχω επισκεφτεί ελληνικά νησία όπως τη Μύκονο και την Σαντορίνη. Οι διακοπές μου στην Ελλάδα ήταν μαγικές!".
Ο Πολ Γουόκερ επίσης αποκαλύπτει: "Δεν είμαι Αλβανός. Γνωρίζω, ωστόσο ότι στο ίντερνετ γραφεται ότι καταγωμαι απο εκεί. Η αλήθεια όμως είναι ότι είμαι μισός Γερμανός και μισός Ιρλανδός. Γεννήθηκα βέβαια στην Καλιφόρνια".
Λάτρης του σερφ και ακαταμάχητος καρδιοκατακτητής, ο Πολ Γουόκερ στέλνει μήνυμα μέσω του MTV  στις θαυμαστρίες του λέγοντας χαρακτηριστικά " I ll be back to Greece very soon!"