Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Λαγιόπουλος: Δεν έκανα τη δουλειά του μοντέλου από ματαιοδοξία





    

    Ο Δημήτρης Λαγιόπουλος μίλησε στο περιοδικό Big Fish και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην ομορφιά αλλά και στο αίσθημα της ματαιοδοξίας.


«Τη δουλειά του μοντέλου δεν την έκανα καθόλου από ματαιοδοξία» εξομολογήθηκε το διάσημο μοντέλο και πρόσθεσε σχετικά με το επάγγελμά του: «Μπορώ να πω ότι και πάλι λειτουργεί αντίστροφα. Γίνεται περισσότερο ματαιόδοξη αυτή η δουλειά όσο μεγαλώνω. Ξυπνάνε άλλα ένστικτα μεγαλώνοντας. Μπορεί μικρός να ήμουν πιο ορθολογιστής, ήμουν όμως και πιο ρομαντικός. Δεν έβλεπα πίσω από πόρτες ή τοίχους. Έκανα τις δικές μου αναλύσεις αλλά με έναν πιο αθώο τρόπο. Φέτος αποφάσισα να ασχοληθώ με αυτό που έχω σπουδάσει. Έτσι, εδώ και εφτά-οχτώ μήνες δουλεύω σε μία εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων».
Παράλληλα, μίλησε και για τα παιδικά του χρόνια στο σχολείο: «Ήμουν καλός μαθητής στο σχολείο. Όλες τις άλλες δραστηριότητες τις έκανα όταν ένιωθα πως εκεί πήγαινα καλά. Καταπιανόμουν πάντα με πάρα πολλά πράγματα. Θυμάμαι στη ΣΤ' Δημοτικού έκανα κολυμβητήριο, μπάσκετ, αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά. Multitasking. Είναι ένα κομμάτι που μου έχει μείνει στη ζωή μου. Μου αρέσει να κάνω πολλά και διαφορετικά πράγματα. Μου αρέσει η ποικιλία, με κρατάει ζωντανό. Σε όλα τα επίπεδα: είτε λέγεται αθλητισμός είτε σχέσεις φιλικές, ερωτικές, οικογενειακές, επαγγελματικές», ενώ σχολίασε και το πώς τον αντιμετώπιζαν στο σχολείο λόγω της εξωτερικής του εμφάνισης: «Ναι, μπορώ να πω ότι ήμουν ο ωραίος του σχολείου, ειδικά στο Λύκειο. Η αλήθεια είναι ότι το καταλάβαινα κιόλας. Αυτό λειτουργούσε και αντίστροφα και με ενοχλούσε λίγο, γιατί δεν ήθελα ο κόσμος να νομίζει ότι ως άνθρωπος στηρίζομαι μόνο στην εικόνα- γιατί δεν ήμουν και δεν είμαι έτσι. Μπορείς να κερδίσεις πολλά πράγματα από την εξωτερική εμφάνιση, όμως αν μείνεις μόνο σε αυτήν μπορείς να χάσεις πολύ περισσότερα και πολύ πιο σημαντικά».
Real.gr