Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Όταν από το κοντρόλ μου είπαν πως πέθανε ο πατέρας μου



  
    Συνηθίζουμε να λέμε πως ένας ηθοποιός θα πρέπει να ανέβει στο σανίδι και να βγάλει μέχρι τέλους την παράσταση ακόμη κι αν στη ζωή του συμβαίνει κάτι τραγικό. Φαίνεται, όμως, πως αυτό δεν είναι… προνόμιο μόνο των ηθοποιών. Και οι δημοσιογράφοι καμιά φορά έρχονται στη δύσκολη θέση να πρέπει να συνεχίσουν την εκπομπή τους, ενώ κάτι πολύ τραγικό συμβαίνει στο σπίτι τους. 

Αυτό συνέβη και στον Γιώργο Αυτιά, όταν έμαθε για τον θάνατο του πατέρα του από το ακουστικό κατά τη διάρκεια της ζωντανής του εκπομπής. Ο γνωστός δημοσιογράφος περιέγραψε σε πρόσφατη συνέντευξή του τη δύσκολη αυτή στιγμή και πώς το αντιμετώπισε.

«Όταν από το κοντρόλ μου είπαν ότι πέθανε ο πατέρας μου εν ώρα εκπομπής… Χάθηκε ο κόσμος από μπροστά μου. Συνέχισα κανονικά. Ήταν 8 η ώρα το πρωί, συνέχισα έως το τέλος και την επομένη, αφού κήδεψα τον πατέρα μου, ήμουν πάλι στη θέση μου. Μου είπε τότε ο κύριος Κοντομηνάς να μην πάω την επόμενη μέρα, αλλά του απάντησα ότι μόνο έτσι θα μπορέσω να το ξεπεράσω. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ, ο Δημήτρης Κοντομηνάς ήταν ο πρώτος άνθρωπος που μου τηλεφώνησε και αμέσως μετά ο παλιός μου συμφοιτητής, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος», είπε ο δημοσιογράφος στο Λοιπόν.
www.peoplegreece.com