Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Πέντε συλλήψεις για τον θάνατο της 28χρονης. Ποια ήταν η Ιωάννα



 
 
   Ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες για τα έργα που γίνονται στην περιοχή, τονίζει σε ανακοίνωσή της, 14 και πλέον ώρες μετά την φονική καραμπόλα στο Σχηματάρι, η Νέα Οδός, σημειώνοντας πως... 

όντως πρόσφατα έγινε αλλαγή στον ασφαλτοτάπητα στο σημείο του δυστυχήματος.

Πρόκειται για την πρώτη επίσημη αντίδραση της αναδόχου εταιρείας, μετά την καραμπόλα, που είχε ως αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο μία κοπέλα μόλις 27 ετών και να τραυματιστούν άλλα επτά άτομα.

Η Νέα Οδός εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του θύματος και την συμπαράσταση στους τραυματίες και τις οικογένειές τους.

Όπως επισημαίνει, τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διερευνώνται στην παρούσα φάση από τις Αρμόδιες Αρχές, “με τις οποίες και συνεργαζόμαστε πλήρως ώστε να παρέχουμε όποια στοιχεία απαιτούνται από πλευράς μας”.

Αναφορικά με τις εργασίες που εκτελούνται στο σημείο όπου συνέβη η τραγωδία, η Νέα Οδός, αναφέρει ότι ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες:

• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ
Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου
• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.
• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών
(ΠΕΜ) IC0650/29052014)
• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. ( Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)
• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική
Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453).

“Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι).

Πέρα των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια) που χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία”, τονίζεται στην ανακοίνωση.

Απαντώντας και σε όσα λένε από χθες το βράδυ οι οδηγοί τα οχήματα των οποίων ενεπλάκησαν στην καραμπόλα για την κατάσταση του οδοστρώματος, η Νέα Οδός παραδέχεται πως πρόσφατα πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση του ασφαλτοτάπητα, προσθέτει ωστόσο ότι “η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα”.

Από την πρώτη στιγμή, αναφέρεται στην ανακοίνωση, κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των 25 εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας”.

Υπενθυμίζεται πως πολλοί οδηγοί και αυτόπτες μάρτυρες της χθεσινοβραδινής τραγωδίας, ανέφεραν πως το οδόστρωμα στο σημείο του ατυχήματος ήταν γεμάτο με πετρέλαιο, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ελέγξουν τα οχήματά τους, ούτε πατώντας φρένο ούτε κατεβάζοντας ταχύτητες.

Οι οδηγοί συμπέραναν πως είχε πέσει πρόσφατα πίσσα στον δρόμο και λόγω των έντονων βροχοπτώσεων, “βγήκε” το πετρέλαιο στο οδόστρωμα, μετατρέποντάς το ουσιαστικά σε παγοδρόμιο.

Πέντε συλλήψεις για τον χαμό της κοπέλας

Συνελήφθησαν πέντε οδηγοί που εμπλέκονται στο δυστύχημα που κόστισε τη ζωή στην άτυχη κοπέλα.

Οι τρεις από τους επτά τραυματίες νοσηλεύονται ακόμα. Πιο σοβαρή είναι η κατάσταση της υγείας ενός 29χρονου, ο οποίος έχει τραυματιστεί στον θώρακα και νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας.

Αρχικά, ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, στη συνέχεια τον μετέφεραν στον Ερυθρό Σταυρό και ακολούθως στο Ασκληπιείο Βούλας.

Δύο ακόμη άτομα εξακολουθούν να νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο της Χαλκίδας. Πρόκειται για έναν 39χρονο, ο οποίος έχει τραυματιστεί στη λεκάνη και μία 30χρονη γυναίκα που φέρει πολλαπλά τραύματα.

Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας τους και εκτιμούν ότι θα πάρουν εξιτήριο τις επόμενες ημέρες.

Τις έρευνες κάτω από τις οποίες συνέβη η καραμπόλα διενεργεί η Τροχαία.

Ποια ήταν η 28χρονη

Αντιμέτωπη με το πιο σκληρό παιχνίδι της μοίρας ήρθε η 28χρονη γυμνάστρια από την Λάρισα που χθες έχασε την ζωή της στην καραμπόλα των 35 αυτοκινήτων στην εθνική οδό. Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου άφησε την τελευταία της πνοή μέσα στο ασθενοφόρο που την μετέφερε στο νοσοκομείο Χαλκίδας. Οι διασώστες του ΕΚΑΒ έκαναν μεγάλη προσπάθεια να την επαναφέρουν στην ζωή όμως η 28χρονη Ιωάννα είχε τραυματιστεί σοβαρά και τελικά, κατέληξε.

Ο οδηγός γιος γνωστού διαιτητή

Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου καθόταν πίσω και οδηγός του αυτοκινήτου ήταν ο γιος γνωστού διεθνούς διαιτητή του μπάσκετ. Μαζί με την 28χρονη στο αυτοκίνητο επέβαινε άλλη μια κοπέλα, συνοδηγός, η οποία τραυματίστηκε από την σύγκρουση. Η Ιωάννα Γιαννακοπούλου ερχόταν στην Αθήνα για να βοηθήσει συγγενικό της πρόσωπο σε χριστουγεννιάτικο bazaar, αλλά και να περάσει το Σαββατοκύριακο στην πρωτεύουσα. Απαρηγόρητοι οι γονείς της την αναγνώρισαν τα ξημερώματα στο νοσοκομείο, ενώ ο πατέρας της ήταν στο παρελθόν διαιτητής και σήμερα εργάζεται στα ΚΤΕΛ Λάρισας.