Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2014

Αντώνης Ρέμος: «Έχω δει να ξοδεύονται πολλά ευρώ στα πόδια μου»




   



       Ο Αντώνης Ρέμος μίλησε ανοιχτά για όσους τον στοχοποίησαν και εξηγεί γιατί φέτος, στο Διογένης που εμφανίζεται με τη Μελίνα Ασλανίδου και τον Γιάννη Ζουγανέλη, αποφάσισε να σταματήσει το θέμα των λουλουδιών.

«Φέτος το...

  μόνο που δε θα συμβαίνει είναι η παρακμή και η σπατάλη που γινόταν με τα λουλούδια επί τόσα χρόνια. Ήταν προσωπική απόφαση να σταματήσει το θέμα των λουλουδιών, γιατί θεωρώ ότι παρασέρνουμε τον κόσμο σε αυτή την δύσκολη στιγμή να ξοδέψει και τα λίγα χρήματα που έχει  στην τσέπη του» είπε ο τραγουδιστής στο ΕΓΩ.

Και συνέχισε: «Σε αυτή τη ζωή της φούσκας που ζήσαμε όλοι, σε αυτή την ψευδαίσθηση που είχαμε, νομίζαμε πως ήμασταν κάποιοι άλλοι. Ζούσαμε τη ζωή άλλων. Όλοι μας κάναμε υπερβολές. Έχω δει να ξοδεύονται πολλά ευρώ στα πόδια μου, όπως και στα πόδια όλων αυτών που τραγουδούσαν. Κάποιοι άνθρωποι ξόδευαν μισθούς χρόνων σε έναν τραγουδιστή κάθε βράδυ. Εγώ δεν έπαιρνα περισσότερα χρήματα από αυτό. Ήταν μια επικερδής κατάσταση για τον επιχειρηματία. Εγώ έκανα καλά τη δουλειά μου».

Ο Αντώνης Ρέμος που βρέθηκε πολλές φορές στο στόχαστρο της ΣΔΟΕ τα τελευταία χρόνια απάντησε σχετικά λέγοντας πως: «Οι καλλιτέχνες είμαστε πάντα στο μάτι του κυκλώνα. Είμαστε ο εύκολος στόχος ορισμένων. Εγώ έχω στοχοποιηθεί εδώ και χρόνια αλλά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Οι άνθρωποι κάνουν καλά τη δουλειά τους, αρκεί όμως αυτό να μη γίνεται εμμονή. Εννοείται ότι πρέπει να γίνονται έλεγχοι.»