Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Σκότωσε τη μάνα του την ώρα που του έφτιαχνε καφέ



   



     Η δολοφονία της άτυχης γυναίκας, το σχέδιο του γιου και οι παροτρύνσεις της νεαρής κοπέλας του, συγκλονίζουν την τοπική κοινωνία και όχι μόνο...

Σε δίκη ενώπιον Μεικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της περιφέρειας του Εφετείου Δωδεκανήσου παραπέμπονται με... 

βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ρόδου, που εκδόθηκε χθες, οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία της 61χρονης Ευαγγελίας (Αντζελας) Ιεροβασίλη, το απόγευμα της 19ης Ιουνίου 2012, στο σπίτι της, στο Γεννάδι.

Ο γιός της 61χρονης παραπέμπεται για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, οπλοφορία και οπλοχρησία και η 36χρονη Ρωσίδα, πρώην σύντροφός του, για την πράξη της απλής συνέργειας σε ανθρωποκτονία από πρόθεση.

Ο εν λόγω κατηγορούμενος ήδη από την εφηβεία αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα με τη λήψη διαφόρων ναρκωτικών ουσιών. Κατά τα προηγούμενα έτη, πριν το θάνατο της μητέρας του, ο κατηγορούμενος ζούσε με τον πατέρα του στην Κρήτη, ενώ τους τελευταίους έξι μήνες επέστρεψε στη Ρόδο, προκειμένου να διακόψει οριστικά τη χρήση ναρκωτικών, διαμένοντας αρχικά στην οικία της μητέρας του στο Γεννάδι.

Η θανούσα μητέρα του προσπαθούσε, μάταια, να τον βοηθήσει να απεξαρτηθεί, με συνέπεια να υπάρχει ένταση στις σχέσεις τους. Επιπλέον, είχε να αντιμετωπίσει από τον κατηγορούμενο τη συνεχή αναζήτηση χρημάτων, καθόσον γνώριζε ότι η μητέρα του είχε αποκτήσει, κατά τη διάρκεια της ζωής της, σημαντική ακίνητη περιουσία αλλά και μετρητά, με αποτέλεσμα οι καβγάδες να είναι συνεχείς.

Η 36χρονη σύντροφος του 26χρονου μητροκτόνου, υποστηρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με το έγκλημα. Στην προσφυγή της, που υπέβαλαν οι συνήγοροι της αναφέρονται τα εξής: «Ζω στην Ρόδο μόνιμα τα τελευταία δέκα πέντε έτη, εργάζομαι ως υπάλληλος σε καφετέρια, ενώ παράλληλα μεταφράζω και έγγραφα από τη Ρωσική στην Ελληνική γλώσσα.

Εχω αποκτήσει δύο κορίτσια ηλικίας εννέα και έντεκα ετών σήμερα. Δεν έχω απασχολήσει ποτέ τις διωκτικές αρχές, είμαι μία υποδειγματική μητέρα και μεγαλώνω τα παιδιά μου κυριολεκτικά μόνη μου από τη στιγμή που ο Έλληνας σύζυγος μου με εγκατέλειψε για μία νεώτερη γυναίκα

Δυστυχώς για εμένα οι γονείς μου έχουν αποβιώσει, τα δε πεθερικά μου έχουν διαρρήξει πλήρως τη σχέση με τα εγγόνια τους, έχοντας να τα δουν τουλάχιστον τρία έτη. Συνεπεία αυτού τα τέκνα μου αυτή τη στιγμή φιλοξενούνται για λίγες μέρες από οικογενειακούς φίλους, οι οποίοι όμως σύντομα θα αποχωρήσουν από τη Ρόδο, αφήνοντας τα παιδιά μου κυριολεκτικά στο δρόμο.

Πηγή: dimokratiki.gr