Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Με απειλούσε ότι θα με κάψει ζωντανή



 
   Η γνωστή ηθοποιός και πρωταγωνίστρια στην Δικαίωση την καθημερινή σειρά του Mega, Κάτια Νικολαΐδου, σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Ok!», αποκάλυψε αν έχει δεχτεί πρόταση γάμου από σύντροφό της και εξομολογήθηκε... 

μεταξύ άλλων την ακραία αντίδραση από θαυμαστής που την απειλούσε πως θα την κάψει ζωντανή.

«Ναι, μου έτυχε, και αυτό που απάντηση ήταν: “Θα δούμε. Δεν είμαι έτοιμη”. Η τελευταία φορά που δέχτηκα πρόταση γάμου δεν ήταν από σύντροφό μου, αλλά από θαυμαστή μου. Ήμουν στο αεροδρόμιο και περίμενα την πτήση μου, οπότε με πλησίασε ένας άνδρας με ένα μονόπετρο και μου ζήτησε να τον παντρευτώ. Παρόλο που η απάντησή μου ήταν αρνητική, επέμενε να κρατήσω το δαχτυλίδι και έτσι έχω ένα ενθύμιο από αυτή την απίστευτη στιγμή», δήλωσε η ίδια και πρόσθεσε πως εδώ και έναν χρόνο είναι μόνη της.

«Πριν από μερικά χρόνια κάποιος έφτασε σε σημείο να απειλήσει τη ζωή μου. Ξεκίνησε στέλνοντας μου ρομαντικά ραβασάκια και κατέληξε να με παρακολουθεί και να απειλεί ότι θα με κάψει ζωντανή! Μέχρι που μια μέρα ανέβηκε στο καπό του αυτοκινήτου μου και δε με άφηνε να φύγω. Αναγκάστηκα να απευθυνθώ στην αστυνομία, γιατί κατάλαβα ότι ήταν επικίνδυνος», αποκάλυψε.