Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Σαμαράς: Όποιος επιθυμεί να θέσει θέμα προέδρου, να το κάνει τώρα

 
 
 
   «Δεν είμαι "παντρεμένος" με την θέση μου, αλλά δεν εγκαταλείπω τη μάχη»  

Τα όσα έγιναν επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας υπεραμύνθηκε ο Αντώνης Σαμαράς, κατά την ομιλία του στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, στην οποία αναμένεται να τεθεί θέμα ηγεσίας από βουλευτές του κόμματος. Ο κ. Σαμαράς απέρριψε το αίτημα για έκτακτο συνέδριο, προκρίνοντας τη... 

διοργάνωση Εθνικής Συνδιάσκεψης.

«Εγώ δεν είμαι "παντρεμένος" με την θέση μου. Άλλα δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τη μάχη σε μια τέτοια δύσκολη στιγμή. Σκέφτηκα και το έκτακτο συνέδριο, αλλά θα το εμφάνιζαν και θα το μετέτρεπαν σε σύμπτωμα της μέγιστης εσωστρέφειας για την παράταξή μας. Και θα εκμεταλλεύονταν την παραμικρή δήλωση οποιουδήποτε στελέχους μας για να δείξουν την παράταξη ως σπαρασσόμενη σε κρίσιμες ώρες. Αντίθετα θα ανακοινώσω εθνική συνδιάσκεψη προκειμένου να υπάρξει ένας ευρύτατος διάλογος στη βάση για την επικαιροποίηση της ιδεολογική μας ταυτότητας», τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς.

Ρίχνοντας το γάντι σε δελφίνους και αμφισβητίες στο εσωτερικό της ΝΔ ο πρώην πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά: «Όποιος νομίζει ότι είναι καλό για την παράταξη ή για τη χώρα να θέσει θέμα προέδρου εδώ και τώρα και να πάρει την ευθύνη να κινήσει τις καταστατικές διαδικασίες».

Όπως ανέφερε: «Θέλω να έχουμε τα χέρια μας λυμένα, να είμαστε απόλυτα ενωμένοι και απερίσπαστοι, θέλω να τελειώνουμε με την όποια εσωστρέφεια από σήμερα. Όχι να την αφήσουμε να υφέρπει, γιατί αν υφέρπει θα κάνουμε το μεγαλύτερο δώρο στον ΣΥΡΙΖΑ». 

newsbeast.gr