Κυριακή 24 Μαΐου 2015

Ο Βάιος Καραγιάννης της ΑΕΚ : "Όπου και να πάω, οι Αεκτζήδες είναι κοντά και οι αντίπαλοι απέναντι"


 
 
  AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ του Βάιου Καραγιάννη στον Κολίτση Νίκο

(μετά τον αγώνα Πύδνα Κίτρους-Ατρόμητος Παλαμά 1-0)

Τα χρώματα της καρδιάς μου είναι τα κιτρινόμαυρα. Με αυτά γεννήθηκα και με αυτά τελείωσα την καριέρα μου στην ΑΕΚ.

Τώρα είμαι στην... 

ομάδα του τόπου μου, στον Ατρόμητο Παλαμά και προσπαθώ για το καλύτερο, να κάνουμε μία ομάδα που να παίζει καλό ποδόσφαιρο και αν μπορούμε να ανεβούμε κατηγορία.

Όπου και να πάω, οι Αεκτζήδες είναι κοντά και οι αντίπαλοι απέναντι.

Η ομάδα είναι πολύ καλή. Έχει στο ενεργητικό της φέτος πενήντα παιχνίδια. Είχαμε και αγώνες μπαράζ, κάτι που γίνεται μόνο στην Καρδίτσα, με επιπλέον κούραση από τα παιχνίδια.

Το σημερινό παιχνίδι ήταν δύσκολο και όποια ομάδα έβαζε το γκολ θα κέρδιζε. Εμείς δεχτήκαμε ένα γκολ από μία λανθασμένη εκτίμηση του τερματοφύλακά μας.

Θα παλέψουμε μέχρι τέλους, αλλά η Πύδνα Κίτρους έχει τον πρώτο λόγο και πλέον δεν εξαρτάται από εμάς.

Η άνοδος ήταν αυτοσκοπός. Τερματίσαμε πρώτοι με 25 βαθμούς διαφορά από το δεύτερο στο πρωτάθλημα της Καρδίτσας.

Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Αν έχεις όρεξη και πάθος μπορείς να το κάνεις καλά, όπως είχες ως ποδοσφαιριστής.

Υπάρχουν καλοί προπονητές που δεν έχουν παίξει ποδόσφαιρο. Αυτό εξαρτάται από πολλά πράγματα.

Αν δεν έχεις καθαρό μυαλό, δεν μπορείς να παίξεις ποδόσφαιρο.

Η σχέση μου με την ΑΕΚ είναι πολύ καλή. Μιλάω και με τον προπονητή και με όλους. Στον τελευταίο αγώνα στη Λάρισα, πήγα στο ξενοδοχείο και στον αγώνα.

Δεν αποκλείω το ενδεχόμενο της ΑΕΚ σε όποιο επίπεδο στο μέλλον σε σχέση με μένα.

Έχω ποδοσφαιριστές που έχουν παίξει σε μεγάλες κατηγορίες.

Ο στόχος μας είναι να βγαίνουν και ποδοσφαιριστές από την περιοχή, μικροί σε ηλικία και να πλασιώνονται από έμπειρους και μεγαλύτερους. Από την Καρδίτσα πάντως βγαίνουν καλοί παίκτες και θα συνεχίσουν στα επόμενα χρόνια.

Η καλύτερη στιγμή με την ΑΕΚ ήταν όταν μπήκα πρώτη φορά στη Νέα Φιλαδέλφεια. Η χρυσή δεκαετία της ΑΕΚ, τα τρία πρωταθλήματα, τα παιχνίδια στο champions league, το κάλεσμα μου στην Εθνική ομάδα στο μουντιάλ συγκαταλέγονται ανάμεσα στα καλύτερα.

Διατηρώ επαφές και πολύ καλές σχέσεις με πολλούς παίκτες στην ΑΕΚ και αυτούς που έπαιζαν παλιότερα και αυτούς που παίζουν τώρα. Δεν είχα μαλώσει ποτέ και με κανέναν. Κάναμε πάντα πλάκες στα αποδυτήρια και περνούσαμε πολύ ωραία. Είμαι με όλους φίλος.

Το scouting στην Ελλάδα είναι θέμα διοίκησης, πώς θα θέλει να το χρησιμοποιήσει.

Στην Καρδίτσα έχω προσαρμοστεί και περνάω καλά με το ποδόσφαιρο και το κυνήγι.

Μου λείπει κάποιες στιγμές η Αθήνα, αλλά πάνω απ' όλα η ΑΕΚ και η Νέα Φιλαδέλφεια.

Πιστεύω ότι το γήπεδο θα γίνει κάποια στιγμή. Το προσπαθεί πολύ ο Μελισσανίδης και θα το καταφέρει.

http://www.aek-live.gr/%CE%BF-%CE%B2%CE%AC%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%B1%CE%BC%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%AD%CE%B3%CE%B9/