Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Ευχαριστίες...

 
  Θα θελα να ευχαριστήσω τα Αστικά ΚΤΕΛ Κατερίνης γιατί σήμερα το λεωφορείο από Παραλία για Κατερίνη αντί για 07:20-07:30 στην Περιοχή του Μαρινόπουλου ήρθε στις 08:05.
Να ευχαριστήσουμε και το προσωπικό για την ευγένεια του. Το πρώτο που εμφανίστηκε με ενημέρωσε ότι "δεν είναι αυτό ¨Που πας κυρά μου θα έρθει το άλλο από Κατερινόσκαλα για να σας πάρει. Τα άλλο σημειωτέον ήταν υπερβολικά γεμάτο.
Επίσης να... 

τα ευχαριστήσω γιατί το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στη περιοχή του σταθμού πριν δύο ημέρες είχε βλάβη και ο οδηγός ζητούσε να πληρώσει μία ηλικιωμένη και πρόστιμο (αγορά εισιτηρίου από τον οδηγό με προσαύξηση). Ευτυχώς η γυναίκα αντιστάθηκε και είπε ότι δεν είναι δική της υπαιτιότητα.
Να ευχαριστήσω γιατί Τουρίστες θέλανε να αγοράσουν εισιτήρια στην στάση της Εφορίας προς Κατερίνη και δεν ήξεραν -εαν είναι δυνατό -ότι έχει μηχάνημα έξω από την Περιφέρεια, με αποτέλεσμα και αυτοί να αγοράσουν εισιτήριο από τον οδηγό, με πρόστιμο.
Τέλος να τα ευχαριστήσουμε γιατί η περιβόητη και επιδοτούμενη εαν δεν κάνω λάθος Τηλεματική- για την ενημέρωση του τι ώρα θα ερθει το λεωφορείο-λειτουργεί όταν η ίδια θέλει.
Για να μην ξεχνιόμαστε εμείς που εργαζόμαστε διακινδυνεύουμε τις θέσεις μας χρησιμοποιώντας τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και Τέλος εαν δεν κάνω λάθος πάλι δεν φταίει εδώ το κακό Δημόσιο γιατί νομίζω ότι είναι Ιδιωτικά.

Με εκτίμηση
Λάτρης των Μέσων Μεταφοράς (αναγκαστικά)