Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ




    ΠΡΟΣΟΧΗ ΒΑΛΤΕ ΣΤΑΥΡΟ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ

   Αγαπητοί συνάδελφοι ..
-ΕΣΕΙΣ της μάχιμης διδασκαλίας
-ΕΣΕΙΣ που «ματώνετε» καθημερινά μέσα στην τάξη.
-ΕΣΕΙΣ που δεν σας χαρακτηρίζει απώλεια μνήμης.

-ΕΣΕΙΣ που δεν ξεχάσατε αυτούς τους τρεχοσαλιάρηδες- καιροσκόπους της αξιολόγησης.
-ΕΣΕΙΣ που δεν αυτοαναγορευθήκατε καταλληλότεροι όλων για αξιολογητές.
ΕΣΕΙΣ που δεν ξεχάσατε ποιος μετείχε στον σύλλογο παράτυπα κατ’ εμέ παράνομα κι όχι αυστηρά παράτυπα αφού έκρινε την δική μου αίτηση ως εκπρόθεσμη την στιγμή που και η ΔΑΚΕ Ήταν εκπρόθεσμη (βλέπε πρακτικό 37
-ΕΣΕΙΣ που δεν ξεχάσατε αυτούς που έκαναν όλα αυτά για εσάς χωρίς εσάς?
ΕΣΕΙΣ που βλέπετε τι περνάει ο λαός?
ΕΣΕΙΣ που βλέπετε τον κόσμο να αυτοκτονεί ?
ΕΣΕΙΣ που βλέπετε πως πολλοί ψάχνουν στα σκουπίδια να βρούνε κάτι να φάνε (ανεξάρτητα την καταγωγή τους ανεξάρτητα την πολιτική τους πεποίθηση).
ΕΣΕΙΣ που είδατε και ακούσατε πως κάποιοι βουλευτές ψήφισαν νόμο του κράτους ,που δημιουργεί υποχρεώσεις για πολλά χρόνια , χωρίς να τον έχουν διαβάσει ? Ψήφισαν αδιάβαστοι?
Ψήφισαν για το μέλλον των παιδιών σας.
ΔΑΣΚΑΛΕ …..
ΔΕΝ θυμάσαι τι δίδασκες όλα αυτά τα χρόνια για τη συμπεριφορά του δασκάλου στα χρόνια της σκλαβιάς? ( οθωμανικής- γερμανικής κατοχής)?
ΔΕΝ θυμάσαι τι έλεγες στα παιδιά για το κρυφό σχολειό ?
ΔΕΝ θυμάσαι δάσκαλε που φώναζα πως ο κάτοχος προσόντων πέρα του βασικού πτυχίου δεν θα πρέπει να οδηγείτε έξω από την τάξη αφού «ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΩΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΞΗ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΟΔΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΥΟ»
Τι πρόβλημα να σε καταλογίσω Δάσκαλε ?
Δάσκαλε είχες και έχεις φωνή..Σήκωσε το κεφάλι
Ενώσου με τους συνάδελφους σε μια κοινή πορεία για τον κλάδο κι όχι για την παράταξη
«μην φτύνεις» με την ψήφο σου τους αγώνες τους δικούς σου έναντι των όποιων προσωπικών ανταλλαγμάτων.
Δάσκαλε θυμήσου τις προσδοκίες του λαού από σένα .
Μην ξεχνάς πως οι θρύλοι του ελληνικού λαού σε θέλουν οδηγητή έναντι κάθε βάρβαρης απειλής .
Δάσκαλε εσύ είσαι η φωνή του κάθε αδικημένου ενάντια σε κάθε βολεμένου. Κατά το σκεπτικό του μαζί τα φάγαμε
ΔΑΣΚΑΛΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ
Ποτέ δεν μπόρεσα να διαχειριστώ την ανάγκη να ανήκεις κάπου Δάσκαλε, Έλληνα, τελικά τι σημαίνει ανήκω σε ένα κόμμα σε μια παράταξη σε μια ομάδα??????
ΣΉΚΩΣΕ ΚΑΦΑΛΙ ΚΑΙ ΠΕΣ
-Όχι δεν ανήκω που κανένα κόμμα σε καμμια οργανωση δεν είμαι αντικείμενο κανενός .
-Δάσκαλε, κατ εμέ ανήκουν τα έπιπλα τα πράγματα τα ζωντανά . και ευτυχώς με τις νέες νομικές παρεμβάσεις δεν ανήκουν πλέον και τα αγαπημένα μου σκυλάκια,  γιατί και σε αυτά πλέον αναγνωρίζεται το δικαίωμα στη ζωή και στην ευζωία.
Δάσκαλε δεν ανήκεις πουθενά. Ο νονός που σου έδωσε αυτόν τον τίτλο ήταν έξυπνος και πονηρός εσύ που τον δέχτηκες υποτίμησες τον εαυτό σου τον έκανες αντικείμενο?
Όχι δάσκαλε δεν ανήκεις σε κανένα κόμμα .
Αλλά φυσικά είμαστε ψηφοφόροι του κάθε κόμματος που εκφράζει τα όνειρά σου αλλά σωρευτικά και τα όνειρα και τις επιδιώξεις του λαού σου και γενικότερα του ανθρώπου .
Οφείλεις τη μέγιστη προσπάθεια σε κάθε σκοπό που εξυψώνει τον άνθρωπο .
Και λυπάμαι αν γίνομαι δυσάρεστος αλλά πώς θα ψηφίσεις δάσκαλε αυτόν ή αυτήν ή αυτούς ή αυτές άφησαν τα ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ βιβλία που αναγράφουν τον ιδρώτα σου να φέρουν «φτερά» ή «πόδια» κσι εξαφανίστηκαν. Που δεν έκαναν φορολογική δήλωση ως όφειλαν διαχειριζόμενοι κοινή περιουσία και δική μου.
Αν το κάνεις ?μέσα μου πιστεύω θα πρέπει να αισθάνεσαι συνένοχος .
Ξέρω μπορείς να πεις: «μα καλά εγώ τι σχέση έχω εγώ»
Έχεις δάσκαλε, κάθε σχέση. Αν με τη σιωπή σου γίνεσαι υπαίτιος να μην τιμωρηθούν έκνομες πράξεις . είσαι « οιονεί» συνεργός αν γνωρίζεις και αποσιωπάς την αλήθεια.
Δάσκαλε δεν ανήκεις πουθενά .
Οι ερωτήσεις στο μυαλό μου πολλές οι απορίες περισσότερες δάσκαλε.
Οι υποψήφιοι με την δική σου ψήφο και με τα δικά σου λεφτά (άκουσα πως για τα έξοδα θα τους καταβληθούν ή 700 ή 800 ή 600 ευρώ δεν ξέρω ακριβώς πόσα ) .
Μήπως θα πρέπει να γίνει μια αυστηρότερη διαχείριση του ιδρώτα σου δάσκαλε?
Ξέρεις δάσκαλε –δασκάλα ποιες είναι οι προτάσεις τους τι ακριβώς θα καταθέσουν ?
Δάσκαλε εγώ δεν θα υποπέσω σε αυτό το σφάλμα .
Θα σου πω ποιες είναι οι θέσεις μου.
---
Προτάσεις Λ.Ε.Λ εκπροσώπου Α.Α.Ε.Κ
σε συνέχεια του Ό,τι έχω πει δηλώνω πως θα συντάξω εγγράφως και θα καταθέσω τις παρακάτω προτάσεις
1.Ν α πάψουν αυτές οι ανισότητες στον μισθό του δασκάλου και ειδικότερα οι παλιοί και οι νέοι και να αναπροσαρμοστούν προς τα πάνω όλοι οι μισθοί. Πιστεύω πως είμαστε ο μόνος που έχει αυτές τις μειώσεις.
2. Να μην οδηγούν εκτός τάξης τον δάσκαλο τα όποια πρόσθετα προσόντα , με το αιτιολογικό της αποξένωσης και το ότι η θεωρία χωρίς πράξη είναι βάδην κουτσό
3.Σε θέσεις ευθύνης , όπως διοικητικές θέσεις ,να προηγούνται έναντι όλων τα πτυχία των νομικών επιστημών γιατί θεωρώ ρηχό που αγγίζει τα όρια της παράνοιας να μοριοδοτείται το ίδιο ο «συντηρητής έργων τέχνης των Τ.Ε.Ι» με τον νομικό για μια διοικητική θέση . Αυτοαναιρείται έτσι το πρόγραμμα σπουδών .ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ να εκλεγεί κάποιος διευθυντής εκπαίδευσης και να μην έχει νομικές γνώσεις! Το πρώτο που πιστεύω πως θα κάνει είναι να αγοράσει νομικά βιβλία, για να καλύψει εν τοις πράγμασι το κενό του , τα οποία είναι πανάκριβα .Αν τώρα υποθετικά, πείσει κάποιον να τον βοηθήσει στην αγορά τέτοιων βιβλίων υποπίπτει σε ποινικό και πειθαρχικό αδίκημα που επισύρει και την ποινή της απόλυσης στην περίπτωση που έκανε χρήση του κύρους της θέσης του για να πείσει τον όποιον άλλον να του προσφέρει χρήματα.
4. Να πάψει αυτή η άναρχη προώθηση σπουδών εξ- αποστάσεως κτήση μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, γιατί στα μάτια μου φαντάζει με αυτοαναίρεση του ίδιου του ρόλου μας ως δασκάλου, μια και εμείς διδάσκουμε δια ζώσης.
5.Διδασκαλια της αρχαίας ελληνικής γλώσσας στα δημοτικά σχολεία με κείμενα απλά κατανοητά από την τρίτη δημοτικού, με ταυτόχρονη πρόσληψη φιλολόγων, μόνο γι αυτό το μάθημα .
6.Πρόσθεση στα 3/θ δημοτικά σχολεία και κάτω, του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας και του μαθήματος εισαγωγής στην πληροφορική όπως και στα άλλα σχολεία με το σκεπτικό της παραβίασης της ισότητας για το παιδί της υπαίθρου.
7. Κοινό ψηφοδέλτιο για όλους τους εκπαιδευτικούς.
8, Εισαγωγή του μαθήματος της φιλοζωίας στα σχολεία από δάσκαλους που έχουν φιλοζωική δραστηριότητα.
8. Εισαγωγή του μαθήματος της ετοιμολογίας των λέξεων στο μάθημα της γλώσσας
Δάσκαλε είχες και έχεις φωνή..Σήκωσε κεφάλι
Ενώσου με τους συναδέλφους σε μια κοινή πορεία για τον κλάδο κι όχι για την παράταξη. Έχουμε όλοι κοινές επιδιώξεις και κοινούς στόχους.
Δάσκαλε θυμήσου τις προσδοκίες του λαού από σένα .
Μην ξεχνάς πως οι θρύλοι του ελληνικού λαού σε θέλουν οδηγητή, έναντι κάθε βάρβαρης απειλής που σκοπό έχει να καταλύσει το Σύνταγμα και τους λοιπούς νόμους.
Δεν μπορώ να καταλάβω εάν αυτό που ζω είναι αλήθεια ή, ΜΑΤΡΙΧ, πώς μπορεί κάποιος που σε έφερε σε αυτήν την κατάσταση να παρουσιάζεται σαν σωτήρας σου
Μετά από αυτήν την ενημέρωση δεν μπορεί κανείς να επικαλεστεί άγνοια. Μετά από αυτήν την ενημέρωση κάθε θετική ενέργεια σε πρόσωπα που επικροτούν τέτοιες πράξεις, πιστεύω τα καθιστά συνενόχους.
Όχισε κάθε συμπεριφορά που κάνει επάγγελμα τον συνδικαλισμό, πιστεύω πως το ανώτερο χρονικό όριο «προσφοράς» θα πρέπει να είναι τα 4 έτη.
Όχι σε κάθε απόπειρα φίμωσης του δασκάλου με σκηνοθετημένες πράξεις «συκοφαντικές» κατευθυνόμενες, από όπου εγώ δεν μπορώ να αποδείξω και περισσότερο να επικαλεστώ με βεβαιότητα, πως συγκεκριμένα «γραφεία έχουν τέτοιες σκέψεις.»
-Όχι σε κάθε σκέψη ότι μπορεί να κτιστεί κάτι νέο από χαλάσματα παλιών κτισμάτων, που τόσο πόνεσαν τον κλάδο.
Όχι να σε κάθε προσπάθεια που θέλει τον δάσκαλο να μην αντιστέκεται σ’ ό,τι τον ταπεινώνει

Δάσκαλε είχες και έχεις φωνή να θυμάσαι πάντα η σιωπή είναι συνενοχή-Καμία ψήφος χαμένη-Καμία ψήφος εξαργυρωμένη.


ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΛΑΖΑΡΟΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΣ-ΝΟΜΙΚΟΣ