Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Εκατοντάδες κενά για ΠΕ 05, ΠΕ 06, ΠΕ 07 και ΠΕ 08! Δείτε αναλυτικά τα κενά ανά ΠΥΣΠΕ σε όλη την Ελλάδα


 
  Του Ζαχαρία Καψαλάκη

Το “e-mesara.gr” ετοίμασε απόψε τα κενά από την Ελλάδα των παρακάτω ειδικοτήτων:

ΠΕ 05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ

ΠΕ 06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ

ΠΕ 07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ

και ΠΕ 08 ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

Υπάρχει ένα μικρό λάθος στα κενά των Αγγλικών όπου χάνονται 2 κενά και ζητώ συγνώμη, καθώς όλα γίνονται με χαρτί και μολύβι…

Δείτε τα και ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα!















(ΥΓ: Τα άρθρα μου δημοσιεύονται στο “e-mesara.gr”. Δεν έχω πρόβλημα να το πάρει οποιοδήποτε site και να το αναδημοσιεύσει, αλλά να έχει περάσει τουλάχιστον ένα 24ώρο από την πρώτη δική μου ανάρτηση. Παρόλο που έχω ενημερώσει αυτούς που αναδημοσιεύουν άρθρα μου, συνεχίζουν να τα παίρνουν παρά τη θέλησή μου, μόλις αναρτηθούν στο “e-mesara.gr”. Αυτό είναι πνευματική κλοπή… Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε στο “e-mesara.gr” το βράδυ της 30ηςΑυγούστου (περίπου 11.45 μ.μ.). Τα άρθρα για να γραφούν θέλουν πολύ κόπο. Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας. Αν το δείτε κάπου δημοσιευμένο νωρίτερα από τα μεσάνυχτα της 31ης Αυγούστου, είναι πνευματική κλοπή).