ΚΑΛΕΣΜΑ
Η ΟΜΟΣΠΟΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ-ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΩΝ Ν.ΠΙΕΡΙΑΣ
Η ΟΜΟΣΠΟΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ-ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΩΝ Ν.ΠΙΕΡΙΑΣ
συμπαρατάσσεται στον αγώνα και τα δίκαια αιτήματα των αγροτών και ολων
οσων θίγονται από το ασφαλιστικό που θέλει να φέρει προς ψήφιση η
Κυβέρνηση.
Σ΄αυτή την κρίσιμη για το μέλλον της Ελληνικής οικονομίας συγκυρία, η ψήφιση επώδυνων μέτρων...
που αυξάνουν υπέρμετρα τα ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ και ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΒΑΡΗ των επαγγελματιών-εμπόρων –βιοτεχνών αγροτών, εργαζομένων, επιστημόνων, συνταξιούχων θα εχει καταστροφικά αποτελέσματα.
Ο συνδυασμός της υψηλής φορολόγησης με την κατακόρυφη κι εκτός
πραγματικότητας αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών θα επιφέρει ουσιαστικά
την φτωχοποίηση της ελληνικής οικονομίας ενώ παράλληλα θα ενισχύσει τις
< γκρίζες ζώνες> της οικονομίας όπως η μαύρη εργασία, η
φοροδιαφυγή και η εισφοροδιαφυγή.
ΟΛΟΙ μαζί αυτοασχολούμενοι,αγρότες,επιστήμονες,εργαζόμενοι,συνταξιούχοι
θα πρέπει να αντισταθούμε στις μνημονιακές δεσμεύσεις που υλοποιεί η
Κυβέρνηση κατ’ εντολη των δανειστών, και εξαθλιώνουν την κοινωνία και
την οικονομία.
ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 27 IANΟΥΑΡΙΟΥ 2016 12-14.30
ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Το Διοικητικό Συμβούλιο
Το Διοικητικό Συμβούλιο