Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας του Φιλόπτωχου Συλλόγου Κατερίνης «Η ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ» την Κυριακή 24/1/2016.
Για μία ακόμη φορά τα μέλη του συλλόγου ανταποκρίθηκαν με μεγάλη χαρά στην πρόσκλησή μας.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η...
Για μία ακόμη φορά τα μέλη του συλλόγου ανταποκρίθηκαν με μεγάλη χαρά στην πρόσκλησή μας.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η...
Αντιπεριφερειάρχης N. Πιερίας κα Μαυρίδου Σοφία, η εκπρόσωπος του Δήμου Κατερίνης κα Μακρίδου Πιπίτσα, οι βουλευτές του νομού μας κος Αστέριος Καστόρης και κα Ελισάβετ Σκούφα, εκπρόσωπος του κου Κουκοδήμου καθώς και άλλοι εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων.





