Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2016 ΤΟΥ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ "Η ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ"


Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας του Φιλόπτωχου Συλλόγου Κατερίνης «Η ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΗ» την Κυριακή 24/1/2016.

Για μία ακόμη φορά τα μέλη του συλλόγου ανταποκρίθηκαν με μεγάλη χαρά στην πρόσκλησή μας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η... 

Αντιπεριφερειάρχης N. Πιερίας κα Μαυρίδου Σοφία, η εκπρόσωπος του Δήμου Κατερίνης κα Μακρίδου Πιπίτσα, οι βουλευτές του νομού μας κος Αστέριος Καστόρης και κα Ελισάβετ Σκούφα, εκπρόσωπος του κου Κουκοδήμου καθώς και άλλοι εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων.