Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Παρέμβαση στη ΛΕΥΤΕΡΙΑ του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου (στην «παρέμβαση» του αναγνώστη κ ΚΜ για το κείμενο της Επιτροπής του κ Λιάκου στον κ Φίλη)


     Αγαπητέ μου Λευτέρη, διάβασα όπως και ο αναγνώστης σου κ ΚΜ το κείμενο με τις νέες προτάσεις της Επιτροπής που προφανώς συνέστησε ο Υπουργός Παιδεία και Θρησκευμάτων κ Φίλης που δημοσιεύθηκε στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.
Θα συνιστούσα, με αγάπη και δημοκρατικά ανθρωπιστικό προσανατολισμό, ως παλιός-συνταξιούχος- πανεπιστημιακός δάσκαλος στον αναγνώστη σου  ΚΜ να...




ψάξει εκεί στη Θάλασσα όπου πήγε για μπάνιο (όπως έγραψε μάλλον χαριτολογώντας) ο κ  πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία Αντώνης Λιάκος και αφού τον εντοπίσει  να τον ρωτήσει για τις σχέσεις του κειμένου προτάσεων της Επιτροπής του με τον Βραζιλιάνο «κέντρο-αριστερό» διανοούμενο PauloFreire, (1921-1977) στέλεχος του Κόμματος των Εργατών της Βραζιλίας (The Workers' Party, πορτογαλικά Partido dos Trabalhadores, PT) και τα θεωρητικά του δημιουργήματα για ‘ανθρωπιστική και δημοκρατική παιδεία’.
Με άλλα λόγια, όπως κρίνω, αυτά που προτείνονται για την αναμόρφωση(;) της Ελληνικής Παιδείας έχουν ιστορία και παρελθόν πολλών δεκαετιών…
     Παρόμοιες προτάσεις θα βρείτε στην αναμόρφωση που επιχειρείται στη Σερβία στα πλαίσια της συμμόρφωσης με απαιτούμενα της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης των Βαλκανίων.
      Περισσότερα για το όλο θέμα, ενδεικτικά μόνο γιατί η βιβλιογραφία είναι τεράστια.εδώ:

     Ίσως θα ήταν ακαδημαϊκά πιο σωστό ο κ Αντώνης Λιάκος να κάνει και ΕΚΤΕΝΗ αναφορά στις θεωρίες του μακαρίτη Βραζιλιάνου PauloFreire και στους λόγους που οδήγησαν αυτόν και την Επιτροπή του να κάνουν τις συγκεκριμένες προτάσεις ενώ θια μπορούσαν να γίνουν προτάσεις με βάση τα ιστορικά δεδομένα μιας χώρας η οποία δημιούργησε την έννοια ΠΑΙΔΕΙΑ η οποία αποτελεί το ετυμολογικό υπόβαθρο στις πρισσότερες γνώσσες του Πλανήτη μας…