Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

Προτάση για την δημιουργία μεταδευτοροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ειδική αγωγή



Η Ειδική Αγωγή στο δημόσιο σχολείο σταματά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με το πέρας των σπουδών στα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής και στα ΕΕΕΕΚ λήγει και το μέλλον της φοίτησης των παιδιών - μαθητών με ειδικές ανάγκες στο δημόσιο σχολείο.
Θα μπορούσε όμως η πολιτεία να δημιουργήσει μετά από μια καταγραφή των ΙΕΚ που πληρούν σε πρώτη φάση την κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή για ΑΜΕΑ σε κάθε πόλη της χώρας, αυτοτελή τμήματα διετούς ή τριετούς φοιτήσεως και... 

μεταγενέστερα να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις έτσι ώστε να λειτουργεί τουλάχιστον ένα σε κάθε περιφερειακή ενότητα με ειδικότητες, όπως, υπηρεσίες υγιεινής, υπηρεσίες συσκευασίας, υπηρεσίας εξυπηρέτησης στην εστίαση, παρκοτεχνία , κηποτεχνία κ. α. .
Μετά το πέρας των σπουδών θα έχουν όλα τα απαραίτητα εφόδια -πιστοποιήσεις ώστε να μπορούν να απασχοληθούν σε διάφορους κοινωνικούς φορείς ακόμα και στον ιδιωτικό τομέα μέσω ειδικών προγραμμάτων που θα σχεδιαστούν από την πολιτεία .
Ο δείκτης πολιτισμού μιας χώρας μετριέται από τον βαθμό της παρεχόμενης παιδείας , εργασίας , προοπτικών και ένταξης στην κοινωνία των ατόμων με Ειδικές ανάγκες.


Θεόδωρος Σιαμάγκας ΠΕ11
Υπεύθυνος Φυσικής Αγωγής Π.Ενότητας Πιερίας Δ.Ε., Π.Ε.
Μsc in Adult Education
Msc in Environmental Education