Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Eπιστολή-απολογία της Φρανσουάζ για τη δολοφονία Αμοιρίδη


Επιστολή-απολογία προς την ελληνική πρεσβεία στη Βραζιλία έστειλε η Φρανσουάζ ντε Σόουζα Ολιβέιρα με την οποία δηλώνει αθώα για τη δολοφονία του συντρόφου της και πρέσβη στη χώρα του καφέ Κυριάκου Αμοιρίδη.

Υποστηρίζει ότι... 
  
 
 
 
 
 
δεν είχε λόγο να δολοφονήσει τον Έλληνα πρέσβη και ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο σε βάρος της. Επίσης ισχυρίζεται μέσω των δικηγόρων της ότι η κατάθεσή της ελήφθη από 10 αστυνομικούς που την κακοποίησαν.

Συγκεκριμένα στην επιστολή της που αποκαλύπτει το «Εθνος» αναφέρεται ότι:

«Κατ’ αρχάς, δηλώνω αθώα στον λαό της Ελληνικής Δημοκρατίας, καθώς είμαι το θύμα μιας επισπευδόμενης, άδικης και ασύνδετης αστυνομικής έρευνας, κατά παράβαση του νόμου, όπως θα αποδειχθεί εν ευθέτω χρόνω. Εχω εμπλακεί χωρίς πειστήρια στην τραγική δολοφονία του συντρόφου μου Κυριάκου Αμοιρίδη, πρέσβη και πληρεξούσιου υπουργού, που έγινε στο Ρίο ντε Τζανέιρο καθώς ήμασταν σε άδεια για τις γιορτές των Χριστουγέννων» .

Eπιτίθεται στα ΜΜΕ της Βραζιλίας που «παρουσιάζουν ψευδή και ανύπαρκτα στοιχεία σε βάρος της». Ειδικότερα, υποστηρίζει ότι «διαδίδουν άκριτα και ασυνείδητα πληροφορίες» που προέρχονται από τη δικαστική αστυνομία, προκειμένου να αμαυρώσουν το καλό της όνομα και το όνομα της οικογένειάς της σε μία προσπάθεια εντυπωσιασμού, όπως λέει.

Η Ολιβέιρα απευθύνει έκκληση προς τις ελληνικές Αρχές να βοηθήσουν την κόρη της, η οποία έχει ανάγκη από άμεση βοήθεια. «Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η ευημερία της μικρής μου κόρης, Τζούλια Ολιβέιρα Αμοιρίδη, γεννηθείσα στις 12 Ιουνίου 2006, ηλικίας μόλις 10 ετών, που παραδόθηκε από εμένα για προσωρινή επιμέλεια, έπειτα από συνειδητή επιλογή μου, στον κηδεμόνα της Ρ. Μ. Μπ. ωσότου να αποκατασταθεί η ελευθερία μου. Παρ’ όλα αυτά, δεν θα μπορούσα να σταματήσω να σας παρακαλώ να βοηθήσετε την κόρη μου, που επίσης έχει την ελληνική ιθαγένεια, η οποία χρειάζεται κατεπειγόντως βοήθεια μέχρι εγώ να μπορώ οριστικά να αποκαταστήσω τη μητρική φροντίδα, ιδίως την ψυχολογική μέριμνα».

Επιπλέον, η σύντροφος του Ελληνα πρέσβη δηλώνει ότι στην περίπτωσή της έχει παραβιαστεί το συνταγματικά κατοχυρωμένο τεκμήριο της αθωότητας, ενώ υπογραμμίζει ότι έχει εμπιστοσύνη στις δικαστικές Αρχές. «Κανείς δεν μπορεί να θεωρηθεί ένοχος μέχρι να υπάρξει μια οριστική απόφαση. Είμαι πικραμένη από την προσωρινή φυλάκισή μου για το χρονικό διάστημα των τριάντα ημερών λόγω »απλών υποψιών», αλλά έχω εμπιστοσύνη στις δικαστικές Αρχές της χώρας μου ότι θα αναθεωρήσουν αυτή την απόφαση παρότι απαιτείται η άσκηση ποινικής δίωξης για την υπόθεση και την παρουσίαση των επιχειρημάτων μου. Προς το παρόν είμαι αντικείμενο της έρευνας και δεν μπορώ να υπερασπιστώ τον εαυτό μου ακόμη και με τα πειστήρια τα οποία κατέχω».

etypos