Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Την αποχώρησή του προανήγγειλε ο Αμβρόσιος


Tην επιθυμία του να παραιτηθεί από τη διοίκηση της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας τον επόμενο χρόνο, οπότε και συμπληρώνει το 80ό έτος της ηλικίας του αλλά και 40 χρόνια Ποιμαντορίας στην τοπική Εκκλησία, επισημοποίησε ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ.

Ωστόσο, έκανε... 

 
 
 
 
 
γνωστό πως, παρά το ότι θα ακολουθήσει την έξοδο από την ενεργό Διακονία, θα παραμείνει στο Αίγιο, εδώ όπου, όπως είπε χαρακτηριστικά, ο Θεός Τον έταξε για να Τον υπηρετήσει, εδώ όπου βρίσκεται ο τάφος των γονέων του, εδώ όπου βρίσκεται η καρδιά και η ψυχή του.

«Στις 15 Αυγούστου τού προσεχούς έτους θα τελέσω, εάν βρίσκομαι εν ζωή, την τελευταία μου, ως Επίσκοπος, Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Μεγάλου Σπηλαίου. Αμέσως μετά θα ξεκινήσω τη διαδικασία αποχώρησής μου, με στόχο, λήγοντος του 2018, να έχει εκλεγεί ο διάδοχός μου. Από κει και πέρα, θα μπορώ και εγώ να… γευθώ ακόμα περισσότερο το χάδι του Θεού, την γλυκύτητα του Ουρανού!

Θα μπορώ, δίχως επισημότητες, να μεταβώ σε ένα εκκλησάκι και να προσευχηθώ για την ψυχή μου, να αισθανθώ την ανάγκη τής περισυλλογής, της μετανοίας και της συντριβής διά την αμαρτωλότητά μου! Θα μπορώ να εξομολογώ προκειμένου να βοηθώ στην επίλυση πνευματικών προβλημάτων των συνανθρώπων μας! Και εν τέλει, θα έχω αρκετό χρόνο για να φροντίσω περισσότερο τα της ψυχής μου και να προετοιμαστώ για την έξοδό μου από τον μάταιο τούτο κόσμο…», δήλωσε ο Αμβρόσιος.