Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

ΕΟΣ Βροντούς: Γκόλνα- Ενιπέας ( Λιτόχωρο ) Κυριακή 2 Απριλίου 1017

Διαδρομή : Αγ. Απόστολοι (520μ .) - Γκόλνα ( 910μ.) - Καστάνα (810μ. )- Ενιπέας – Μύλοι ( 520μ.).

Ο Ε.Ο.Σ. Βροντούς καλεί τα μέλη και τους φίλους του για πεζοπορία στον Όλυμπο, στη διαδρομή : Λιτόχωρο- Αγ. Απόστολοι(520μ. ) - Γκόλνα ( 910μ.) - Καστάνα (810μ. ) Ενιπέας – Μύλοι ( 520μ.) την Κυριακή 2/4/2017. Η πεζοπορία συνδιοργανώνεται με το αδελφό σωματείο του Ορειβατικού Συλλόγου Βελβεντού.
Περιγραφή διαδρομής

Αρχικά θα συναντηθούμε στο χώρο στάθμευσης πίσω από την εκκλησία του Αγ. Νικολάου στο Λιτόχωρο και ώρα 8.45πμ . Από εκεί θα εξακολουθήσουμε το δρόμο που οδηγεί από το Λιτόχωρο στον Άγιο -Ιωάννη, φθάνουμε σε μια χαρακτηριστική διασταύρωση στους Αγ. Αποστόλους (510μ ). Στρίβοντας αριστερά οδηγούμαστε στον Άγιο Ιωάννη και δεξιά στον Προφήτη Ηλία. Από τη διασταύρωση ξεκινάει ανηφορικό μονοπάτι το οποίο σε περίπου μία ώρα καταλήγει στην περιοχή Γκόλνα (910μ ). Από τη θέση αυτή μπορούμε ν' απολαύσουμε την καταπληκτική θέα των ψηλών κορυφών, αλλά και του φαραγγιού του Ενιπέα.
Συνεχίζοντας με βορειοδυτική κατεύθυνση, το μονοπάτι κατηφορίζει ώσπου συναντάει μετά από αρκετή ώρα το Ε4 - στη θέση Καστάνα (Φαρκάνη ) 810 μ. - το μονοπάτι που συνδέει το Λιτόχωρο με τα Πριόνια, το οποίο ακολουθούμε ανατολικά για επιστροφή στους Μύλους Λιτόχωρου 520 μ . Η διαδρομή είναι σχετικά εύκολη και μας προσφέρει μια μικρή γεύση του Ολύμπου, καθώς συνδυάζει τη θέα των κορυφών με τη διάσχιση μέρους του φαραγγιού του Ενιπέα.

Στην επιστροφή στους Μύλους όσοι θέλουν μπορούν να καθίσουν για φαγητό στην ψησταριά που υπάρχει στο τέλος της διαδρομής.

Διάρκεια: 5 ώρες
Υψομ. διαφορά: 530μ -960μ -420 μ.
Διαδρομή: σχετικά εύκολη
Μήκος: 10 Km

Εξοπλισμός : Σακίδιο ημέρας, Μποτάκια πεζοπορίας ,Μακρύ παντελόνι ή κολάν πεζοπορίας, Αδιάβροχο , δύο μπλουζάκια, Μπουφάν αντιανεμικό-αδιάβροχο ,ατομικό φαρμακείο , Παγούρι 1 λίτρου , Μπατόν , σκουφάκι , χαρτομάντιλα, Σνακ (σοκολάτες-παστέλια), και φωτογραφική μηχανή. Το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί αν συντρέχουν λόγοι ασφάλειας ή λόγω καιρικών συνθηκών.
Η αναχώρηση θα γίνει από το χώρο στάθμευσης πίσω από την εκκλησία του Αγ. Νικολάου στο Λιτόχωρο και ώρα 8.45πμ , φροντίστε να είστε εκεί τουλάχιστον 10 λεπτά νωρίτερα ώστε να ξεκινήσουμε έγκαιρα..

Αρχηγοί ανάβασης : Γκέκας Ευάγγελος & Χαραλαμπίδης Αλκιβιάδης. Πληροφορίες 6973 804 843 .