Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: Το νέο hot-spot στην Κάτω Μηλιά και η σιωπή των τοπικών και κρατικών αρχόντων

 
Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν τον κόσμο κυβερνούν κάποιοι έξυπνοι που μας δουλεύουν ή κάποιοι ηλίθιοι που μιλάνε σοβαρά, έγραψε ο Aμερικανός συγγραφέας Μark Twain 1835-1910.
Η απορία αυτή μου γεννήθηκε βλέποντας όσα διαδραματίζονται στον τόπο μου και κανένας υπεύθυνος δεν βγαίνει να μιλήσει ή έστω να δώσει κάποια εξήγηση.

Σήμερα στον τόπο μου εγκαινιάζεται με δόξες και τιμές, ένα... 






νέο hot-spot, όπου θα φιλοξενηθούν 600 και πλέον άτομα. Είναι ένας οικισμός, μεγαλύτερος του χωριού μου και πολλών άλλων γύρω χωριών, πλήρως εξοπλισμένος, όπου εμείς οι φιλόξενοι ... κάτοικοι και ως ο Ξένιος Ζεύς προστάζει, θα υποδεχθούμε τους λαθρομετανάστες! Ναι γιατί περί αυτών πρόκειται και όχι περί προσφύγων από την εμπόλεμη Συρία. Ανθρώπων άγνωστης προέλευσης, χωρίς ταυτότητες και στοιχεία οι οποίοι θα κυριεύσουν ειρηνικά τον τόπο μου. Και οι κρατικοί και τοπικοί άρχοντες σιωπούν.
Γιατί? Πού βρίσκονται? Γνωρίζουν άραγε γιατί τους εξέλεξαν για αυτά τους τα αξιώματα? Γνωρίζουν τους ρόλους τους ή απλά αφού τακτοποίησαν τα προσωπικά τους θέματα και συμφέροντα, κατά το γνωστό... τι μας νοιάζει εμάς; Και τώρα Μηλιώτες υποστείτε τις συνέπειες των πράξεών σας. Γιατί όπως έλεγε και ο Πλάτων,  είναι η τιμωρία που δεν καταδέχεσαι να ασχοληθείς με την πολιτική και αφήνεις να σε κυβερνούν οι κατώτεροί σου. 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ