Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

ΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: ΝΤΥΝΟΜΑΙ, ΤΡΩΩ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Ο προβληματισμός για τις αιτίες της κρίσης φαίνεται πως οδηγεί τους Έλληνες σε μία πιο συνειδητή καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία υπαγορεύει στροφή στα ελληνικά προϊόντα. Το 82% των Ελλήνων προτιμά τα ελληνικά προϊόντα, όπως προκύπτει από την ετήσια έρευνα που διεξήχθη στο Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, διακρίνεται... 

 
 
 
 
να κυριαρχεί στην αγορά το καταναλωτικό κίνημα για τη στροφή στο Made in Greece, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει, όπως επισημαίνεται, η ορθολογική αντιμετώπιση του θέματος και η κατανόηση από το σύνολο σχεδόν των πολιτών, της σημασίας που έχει η στήριξη των εγχώριων προϊόντων για την παραγωγική ανασυγκρότηση και την αντιμετώπιση της ανεργίας.
Μιλώντας στο CNN Greece o Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του ερευνητικού εργαστηρίου Γεώργιος Μπάλτας, σχολίασε: «Το καταναλωτικό κίνημα "Made in Greece" αφορά συμπεριφορές αυτοσυντήρησης που αναπτύσσονται στην ελληνική κοινωνία που προσπαθεί να κρατήσει ζωντανή την παραγωγική βάση της χώρας και τις θέσεις εργασίας».

Συγκεκριμένα, το 82,3% των ερωτηθέντων απάντησε ότι όταν βρίσκει στο σούπερ μάρκετ ελληνικά προϊόντα τα προτιμά από τα εισαγωγής. (Διευκρινίζεται ότι η ερώτηση αυτή αφορά την πρόθεση του καταναλωτή και φυσικά δεν ταυτίζεται με την τελική επιλογή του που επηρεάζεται από πολλαπλούς παράγοντες όπως διαθεσιμότητα στο ράφι, τιμές, προσφορές, κτλ).
Το 80,1% πιστεύει ότι υπάρχει στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.
Το 86,7% δηλώνει ότι θέλουν να αναγράφεται στη συσκευασία ότι ένα προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής.
Το 63,8% πιστεύει ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα
Το 90,7% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα στηρίζει την παραγωγή της χώρας.
Το 87,2% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα βοηθά στη μείωση της ανεργίας.

ΠΗΓΗ: cnn.gr