Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Βρίσα: Συγκλονίζει ο γιος της 43χρονης που χάθηκε από το σεισμό. Θα την πενθήσει όλο το χωριό


 Στην εκπομπή Αλήθειες με τη Ζήνα μίλησε ο γιος της 43χρονης που έχασε τη ζωή της στο μεγάλο σεισμό της Λέσβου. Με δάκρυα στα μάτια αναφέρθηκε στο χαμό της μητέρας του που τα τελευταία περίπου δύο χρόνια πάλευε με τον καρκίνο, αλλά και στο γολγοθά του πατέρα του που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.

«Εκτός από... 






το σπίτι μας, καταστράφηκε και η στάνη μας ολοσχερώς. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι… Θέλω να πιστεύω πως η πολιτεία θα μας βοηθήσει. Όποιος έχει δει τα χαλάσματα που άφησε ο σεισμός, πρώτα λύγισε και στη συνέχεια βοήθησε», ανέφερε ο Σταύρος και πρόσθεσε «H επέμβαση του πατέρα μου δεν θα γίνει ακόμα. Θα πρέπει πρώτα να σταθεροποιηθεί η κατάστασή του. Με βοηθάει όλη η οικογένειά μου. Την μάνα μου θα την πενθήσει όλο το χωριό. Ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Άλλος με δάκρυα, άλλος με χαρές, άλλος φορώντας μαύρα και άλλος με κόκκινα. Άλλος μπορεί να γελάει επειδή είναι περήφανος για τη μητέρα μου».

Στη συνέχεια τόνισε: «Είμαι περήφανος για εκείνη. Σαν οικογένεια είμαστε δυνατοί. Όλες οι οικογένειες εδώ στο χωριό χρειάζονται υποστήριξη».

Τέλος σημείωσε: «Την ώρα του σεισμού ήμουν στην πλατεία του χωριού κάτω από έναν πλάτανο. Ο πατέρας μου ήταν ο πρώτος που φάνηκε μέσα στη σκόνη. Ο μισός ήταν μέσα στα χαλάσματα και ο άλλος μισός στο στρώμα στον αέρα και σκεπασμένος από τα συντρίμμια. Ευτυχώς μαζί με ένα φιλαράκι μου που βοήθησε, τον απεγκλωβίσαμε γρήγορα. Μετά έψαξα για τη μητέρα μου….»

Δείτε το βίντεο με το θέμα αυτό στο 55





Star.gr